  • 1. Data: 2006-12-21 10:45:26
    Temat: Konto dla 31 letniego studenta ...
    Od: "Pajchiwo" <p...@h...pl>

    Witam.

    Szukam konta z obsługą przez Internet dla 31 letniego studenta studiów dziennych z
    zarobkiem ~400PLN.
    Niestety oferta <26 się nie nadaje ze względów formalnych, a konta indywidualne mają
    ograniczenia do minimalnych wpłat 500PLN...

    Proszę o pomoc.

    Pzdr.:
    Paj

  • 2. Data: 2006-12-21 10:49:24
    Temat: Re: Konto dla 31 letniego studenta ...
    Od: "sunwick" <s...@o...pl>

    w LukasBanku nie ma takich ograniczen :)
    chyba tylko w komunistycznym pkobp sa takie ograniczenia :]

  • 3. Data: 2006-12-21 11:09:57
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Pajchiwo porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Niestety oferta <26 się nie nadaje ze względów formalnych, a konta indywidualne
    mają ograniczenia do minimalnych wpłat 500PLN...
    z najtanszych to chyba mBank i intelligo
    w WBK sie chyba nie pytaja o zarobki/wplyw (ale nie wiem jak jest z
    oplatami)
    --
    badzio

  • 4. Data: 2006-12-21 11:46:11
    Od: "Pajchiwo" <p...@h...pl>

    Użytkownik "sunwick" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >w LukasBanku nie ma takich ograniczen :)
    > chyba tylko w komunistycznym pkobp sa takie ograniczenia :]

    No niestety nie tylko - w Multibanku na przykład.
    :-)

    Pzdr.:
    Paj

  • 5. Data: 2006-12-21 11:47:11
    Od: "Pajchiwo" <p...@h...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z najtanszych to chyba mBank i intelligo
    > w WBK sie chyba nie pytaja o zarobki/wplyw (ale nie wiem jak jest z

    Hmm a można by doliczyć stypendium naukowe do kwoty zarobków?
    Wtedy bym przekroczył limity i problem z głowy :)

    Pzdr.:
    Pajchiwo

  • 6. Data: 2006-12-21 12:08:21
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Darmowe Konto24.pl w BZ WBK z darmową Allekartą którą można nawet płacić w
    internecie. Albo stary i sprawdzony mBank.

    Pozdro,
    Sinus

  • 7. Data: 2006-12-22 00:18:14
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "sunwick" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >w LukasBanku nie ma takich ograniczen :)

    Hmm... czyli student powyzej 26 lat moze w Lukasie zalozyc konto studenckie?

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 8. Data: 2006-12-22 21:34:52
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Ale przecież to nie musi być konto, które nazywa się "konto
    studenckie". Może mbank? Jeżeli nie potrzebujesz obsługi kasowej w
    placówce i jesteś zinformatyzowanym studentem...

    MARIO

  • 9. Data: 2006-12-30 22:32:04
    Od: piwar <p...@w...too.polbox.com>

    On 2006-12-21 11:49, sunwick wrote:
    > w LukasBanku nie ma takich ograniczen :)
    > chyba tylko w komunistycznym pkobp sa takie ograniczenia :]

    Zabłysnąłeś (dopiszę może, bo może się nie domyślisz: głupotą). Zmień
    okulary na mocniejsze.
    "PKO Bank Polski nie określa minimalnej kwoty systematycznych wpływów."
    http://tinyurl.com/yf6bcn

    A do autora wątku. Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie, do czego będzie
    to konto. Jeśli będzie chodziło wyłącznie o trzymanie kasy i wypłacanie
    jej z bankomatów, internetowe będą najtańsze w utrzymaniu - mBank,
    Inteligo. Kartą Inteligo można płacić w internecie, jeśli by to Ci się
    kiedykolwiek miało przydać (ja użyłem ze dwa razy zamiast kredytówki).
    Odnosząc się do propozycji przedpiścy (tego od komunistów ;) ), eKonto
    może wydać się nieoptymalnym rozwiązaniem. Co prawda utrzymanie jest
    niedrogie, ale w zależności od miejsca zamieszkania może być problem z
    bankomatem. A eKonto Pro bez odpowiednich dochodów jest dość drogie. W
    przykładowym Piotrkowie Trybunalskim darmowy jest tylko jeden bankomat.
    Ale skocz na wakacje do Giżycka i kasy bez opłaty już nie wyciągniesz.

    Pozdr.
    piwar.