  • 1. Data: 2013-06-15 00:25:05
    Temat: Konto dla działalności gospodarczej
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś mi poleci konto do działalności gospodarczej?
    Wymagania mam niewielkie:

    1. Brak opłat za prowadzenie konta.
    2. Brak opłat za przelewy do US i ZUS.
    3. Brak opłat za inne przelewy.
    4. Darmowa karta do konta lub możliwość bezpłatnego przelania na konto niefirmowe.
    5. Nie mBank.

    Na koncie ruch będzie raczej niewielki: Jeden przelew przychodzący w miesiącu,
    przelewy do US i ZUS, może jakiś przelew wychodzący.

  • 2. Data: 2013-06-15 06:54:33
    Temat: Re: Konto dla działalności gospodarczej
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Czy ktoś mi poleci konto do działalności gospodarczej?

    Inteligo firmowe+prywatne

    > 1. Brak opłat za prowadzenie konta.

    Brak

    > 2. Brak opłat za przelewy do US i ZUS.

    Brak

    > 3. Brak opłat za inne przelewy.

    Kosztuje 1 PLN, ale
    - do PKO BP nic nie kosztuje, więc np. zakupy internetowe w kraju bez
    problemu bo wielu sprzedawców ma konto w PKO/inteligo
    - z prywatnego nic nie kosztuje ;)
    - przy takim ruchu na koncie jak opisujesz to jest w ogóle problem?

    > 4. Darmowa karta do konta lub możliwość bezpłatnego przelania na konto
    > niefirmowe.

    ... to drugie

    > 5. Nie mBank.

    Warunek spełniony ;)

    6. darmowe wpłatomaty

    Sławek

  • 3. Data: 2013-06-15 13:03:21
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu sobota, 15 czerwca 2013 06:54:33 UTC+2 użytkownik Slavekk napisał:

    > Inteligo firmowe+prywatne

    Dzięki.

    Czy są jakieś inne propozycje?

  • 4. Data: 2013-06-15 14:57:08
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Piotr Hołda wrote:

    > Dzięki.
    >
    > Czy są jakieś inne propozycje?

    Samochodziarze też na pewno coś mają na podobnych warunkach.
    (VW Bank, Toyota Bank)

  • 5. Data: 2013-06-15 18:41:38
    Od: otrov <o...@g...pl>

    W dniu 2013-06-15 13:03, Piotr Hołda pisze:

    > Dzięki.
    >
    > Czy są jakieś inne propozycje?

    Może na to zerknij:
    http://www.pocztowy.pl/mikro/konta/pocztowe_konto_fi
    rmowe/

    Ja znalazłem, jak się zacząłem na dbNET wściekać i powoli szukać
    alternatywy.

    Chyba spełnia wszystkie warunki. Jakbyś założył, sprawdził i podzielił
    się wrażeniami na grupie byłbym zobowiązany.

    o.

    PS. dbNET też jest za darmo, ale ma badziewny interfejs użytkownika
    (chyba właśnie dlatego jest za darmo :-) ). Jak chcesz z db korzystać to
    miej Excela na boku i sobie wszystko sam obliczaj sam zlecając przelewy
    (jak zlecisz przelew, a nie będziesz miał kasy na koncie to później
    system przez 30 dni będzie próbował go zrealizować, a anulować się nie
    da - przynajmniej mnie się nie udało. Trochę koszmar...

  • 6. Data: 2013-06-15 18:47:49
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 15:25:05 -0700 (PDT), Piotr Hołda napisał(a):

> [...]
    > 3. Brak opłat za inne przelewy.
    > 4. Darmowa karta do konta lub możliwość bezpłatnego przelania na konto niefirmowe.

    Ja, ja, Volkswagen :)

    AK

  • 7. Data: 2013-06-16 21:00:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Na koncie ruch będzie raczej niewielki: Jeden przelew przychodzący w miesiącu,
    przelewy do US i ZUS, może jakiś przelew wychodzący.

    Multibank - mam tam konto i jestem zadowolony

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2013-06-16 21:15:27
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    > Multibank - mam tam konto i jestem zadowolony

    Po 1. Multibanku już nie ma ;) jest mbank, a to przeczy pkt 5.
    Po 2. Co z pkt. 1+4?

    Sławek

  • 9. Data: 2013-06-16 21:30:46
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-06-16, Slavekk <s...@g...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    >>> niefirmowe.

    > Po 1. Multibanku już nie ma ;) jest mbank, a to przeczy pkt 5.

    1, 2 - checked
    3 - przelew kosztuje 1.5 zł
    4 - przelew na własne konto niefirmowe free

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2013-06-16 22:50:22
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    W dniu sobota, 15 czerwca 2013 00:25:05 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:
> [...]
    >

    > Na koncie ruch będzie raczej niewielki: Jeden przelew przychodzący w miesiącu,
    przelewy do US i ZUS, może jakiś przelew wychodzący.

    też w tym momencie szukam, może deutsche bank?
    https://www.deutschebank.pl/klienci-biznesowi/rachun
    ki-i-rozliczenia/rachunek-dbnet-biznes.html

    minimum 1 transakcja kartą/miesiąc, jak nie to 3,5zł/miesiąc. Reszta 0zł.

    Inny problem, to znając ten bank i ich podejście do klienta, to można się zaraz
    spodziewać zmiany regulaminu. A mam z nimi cyklicznie do czynienia od kilku lat.