  • 11. Data: 2003-07-30 21:00:54
    Temat: Re: [OT] Re: Konto dla dziecka
    Od: "Mr_pepe" <m...@m...waw.pl>

    > a moze lepiej:
    >
    > zonie kwiaty, a malenstwu na przywitanie tego swiata - jakis bilet na
    dobra
    > wrozbe
    >
    > przepraszam - nie moglem sie powstrzymac.
    > rafal urbanelis
    > http://szus.info

    nic nie szkodzi :) ale nie wiem, czy doczytales..........to malenstwo nie
    przychodzi na swiat, a ma juz 11 miesiecy :)

    Pozdrowionka
    Mr_pepe

  • 12. Data: 2003-07-30 21:01:04
    Temat: Re: Konto dla dziecka
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

> [...]
    > 17 lat <do 18 roku zycia>
    > duzo zalezy od tego jaka kwote chcesz odkladac dla dziecka
    > jezeli powyzej 1440 rocznie to optymalnym rozwiazaniem
    > jest nic innego jak zalozenie dzieciakowi planu systematycznego
    oszczedzania
    > POLECAM z wlasnego doswiadczenia CREDIT SUISSE >>Złoty Środek<<,
    > jest to produkt typowo inwestycyjny z małym nakładem na ochronę życia
    > jeżeli Cię to zainteresuje to szepnij słówko na priv, a opiszę Ci
    szczegóły,
    > tak jak to robie w przypadku moich klientów

    z góry przepraszam, jeśli mój post będzie zbyt "brutalny" ;)
    ale do wszelkich produktów typu ubezpieczenia+plan systematycznego mam
    olbrzymią awersję, na początku kolosalne prowizje bierze agent, później
    trzeba utrzymać panie za biurkami i pokrywać koszty obsługi biurowej (kawka,
    paczki etc. :)
    może napiszesz dlaczego banki nie są instytucjami do oszczędzania? (lokaty,
    TFI, obligacje)
    a może porównamy stopy zwrotu za ostatni rok z credit suisse >złoty
    (pół)środek< z wynikami przeciętnego funduszu inwestycyjnego?
    Pzdr
    Paweł

  • 13. Data: 2003-07-31 05:36:42
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    > na pewno NIE w "prawie każdym"
    > wydaje mi się że "Rafał" ma rację
    > Pzdr
    > Paweł

    Jeżeli nie w "prawie każdym" to na pewno w BZ WBK:

    http://www.bzwbk.pl/_itemserver/doc/regulamin_kont_d
    la_ludnosci.pdf

    W szczegolnosci polecam lekturę § 9.

    Karol

  • 14. Data: 2003-07-31 05:44:50
    Od: "Karol" <a...@W...onet.pl>

    I jeszcze jeden bank:

    http://www.pkobp.pl/indy/ogulzas.xml?id=4

    § 10 i 11.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 15. Data: 2003-07-31 06:30:14
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 30 Jul 2003 23:01:04 +0200, "Paweł P." <p...@w...pl> wrote:

    >a może porównamy stopy zwrotu za ostatni rok z credit suisse >złoty
    >(pół)środek< z wynikami przeciętnego funduszu inwestycyjnego?

    ja chętnie zobaczę...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2003-07-31 11:14:28
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Dj wrote:
    [...]

    > POLECAM z wlasnego doswiadczenia CREDIT SUISSE >>Złoty Środek<<,
    > jest to produkt typowo inwestycyjny z małym nakładem na ochronę życia

    [...]

    Rozumiem, ze ta "ochrona zycia" to nic innego jak
    ubezpieczenie na zycie.(?)

    Po kiego grzyba 11 miesiecznemu dzieciakowi "ochrona zycia"?
    To raczej ojciec/matka powinni sie ubezpieczyc, by dziecko
    mialo byc za co wychowane gdyby im sie cos stalo.

    Moze jednak ja czegos nie rozumiem z tym ubezpieczeniem?
    Moze mnie ktos oswieci?

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 17. Data: 2003-07-31 11:47:22
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    tan <t...@n...o2.pl> writes:

> [...]
    > mialo byc za co wychowane gdyby im sie cos stalo.
    >
    > Moze jednak ja czegos nie rozumiem z tym ubezpieczeniem?

    Hmm, kiedyś były jakieś renty na dziecko, jeśli dla rodziców jest to
    jedyne źródło utrzymania to śmierć dziecka byłaby bolesna finansowo...

    PS Nie wiem czemu akurat w kontekście zbierania na dzieci najmocniej
    robią z ludzi wała. Taki przypadek jak to ubezpieczanie się od śmierci
    dziecka to tylko wierzchołek góry lodowej. Ileż jest tych funduszy czy
    lokat do zbierania dla dziecka, które od normalnej inwestycji/lokaty
    różnią się jedynie koszmarnymi problemami z wycofaniem się a często i
    gorszą ofertą...

  • 18. Data: 2003-07-31 14:23:45
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hehe - wymagana jest zdolność do czynności prawnych - a tę, choć
    > ograniczoną, nabywa się w wieku 13 lat

    Daj spokoj.
    Zajrzyj do prawa bankowego, a potem zabierz głos ponownie.

    Karol

  • 19. Data: 2003-07-31 20:29:48
    Od: "" <z...@p...onet.pl>

    > Witam.
    >
    > Chcialbym zalozyc konto dla dziecka 11 miesiecznego.
    > Na te konto bedzie miesiecznie wplywala jakas kwota.
    > Dziecko do konta bedzie mialo dostep po skonczeniu 18 lat.
    >
    > W jakim banku mozna takie zalozyc ?
    >
    > Dzieki i pozdrawiam
    > Mr_pepe
    > m...@m...waw.pl

    Żadnych banków, żadnych złotych ,srebrnych, czy diamentowych funduszy.
    Przecież te wszystkie instytucje istnieją dzięki temu że pobierają prowizję z
    Twoich pieniędzy, a tylko teoretycznie gwarantują zyski po iluś latach - to
    jest tak jak z funduszami emerytalnymi "emerytura pod palmami". Wymyśl sam
    skuteczny sposób inwestowania czytaj pomnażania pieniędzy, a nie licz na
    instytucje finansowe. Pozdrawiam