  • 1. Data: 2009-08-31 07:44:35
    Temat: Konto dla emerytów
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    no właśnie jakie? co polecacie?
    wymagania to karta bankomatowa/płatnicza i możliwe najtańsze prowadzenie i
    przelewy on line.
    żadnych, kredytów lokat itp.
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2009-08-31 07:50:49
    Temat: Re: Konto dla emerytów
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "glang" news:h7fvc2$8jg$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > no właśnie jakie? co polecacie?
    > wymagania to karta bankomatowa/płatnicza i możliwe najtańsze prowadzenie i
    > przelewy on line.
    > żadnych, kredytów lokat itp.

    mBank.

  • 3. Data: 2009-08-31 07:54:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "glang" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]

    Jesli nie są potrzebne wpłaty gotówki "w okienku" lub jest w okolicy
    wpłatomat to mBank będzie idealny.

    Alternatywnie może Eurobank.

  • 4. Data: 2009-08-31 08:15:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 09:54:47 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Jesli nie są potrzebne wpłaty gotówki "w okienku" lub jest w okolicy
    > wpłatomat to mBank będzie idealny.
    >
    > Alternatywnie może Eurobank.

    No teraz jeszcze dołączył dbnet do stawki zakładając, że raz w miesiącu
    dokona się jakiejkolwiek wypłaty z bankomatu, oczywiście przy założeniach
    jak wyżej.

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-08-31 08:27:18
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 31 Sie, 09:44, "glang" <g...@o...pl> wrote:
    > no właśnie jakie? co polecacie?
    > wymagania to karta bankomatowa/płatnicza i możliwe najtańsze prowadzenie i
> [...]

    Warto rozwazyc konto nestor w banku pocztowym.
    Istotne jest, ze chyba raz w miesiacu bezplatnie mozna pobrac gotowke
    od listonosza (tj, umowic sie z nim deklarujac wyplate)

    http://www.pocztowy.pl/konto_nestor.php

  • 6. Data: 2009-08-31 08:35:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@w...pl>
    p.googlegroups.com

    > Warto rozwazyc konto nestor w banku pocztowym.
    > Istotne jest, ze chyba raz w miesiacu bezplatnie mozna pobrac gotowke
    > od listonosza (tj, umowic sie z nim deklarujac wyplate)
    http://www.pocztowy.pl/konto_nestor.php

    Wszystko pięknie i fajnie tylko ktoś zapomniał tutaj napisać o kosztach
    prowadzenia tego konta - 5 zł + płatne przelewy... Dziękuję, postoję :)

  • 7. Data: 2009-08-31 08:46:55
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    2...@k...googlegroups.com

    > http://www.pocztowy.pl/konto_nestor.php
    >
    > Wszystko pięknie i fajnie tylko ktoś zapomniał tutaj napisać o kosztach
    > prowadzenia tego konta - 5 zł + płatne przelewy... Dziękuję, postoję :)

    Nie do końca jest tak jak piszesz. Moi rodzice mają konto Nestor.
    Dostęp przez internet - za darmo. Wszystkie przelewy z datą przyszłą
    za darmo. Z datą bieżącą za 0,25zł. Zlecenia stałe (ponieważ zazwyczaj
    daty tych zleceń są ustalane z góry - a zatem są traktowane jak
    przelewy z datą przyszłą - za darmo).
    Wypłaty z bankomatów PKO BP, Cash4You i Euronet - też za darmo. Za
    darmo wypłaty w urzędzie pocztowym, który ma terminal kart (taka
    bezgotówkowa transkacja gotówkowa :)). Karta VISA Electron jest za
    darmo jeśli choć raz w miesiącu przynajmniej wyjmiesz kilka złotych z
    bankomatu lub zapłacisz nią w sklepie. Jeśli zrobisz zakupy za łącznie
    min. 500 zł w miesiącu i zapłacisz za to kartą - zwracana jest opłata
    za prowadzenie konta w tym miesiącu. De facto jak się w miarę aktywnie
    korzysta, to konto dla emeryta może być za darmo.
    Oczywiście wszystko powyższe dotyczy konta Nestor - a żeby takie konto
    założyć trzeba zadeklarować, że będzie na nie wpływać emerytura.

  • 8. Data: 2009-08-31 08:55:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Josh01"
    .googlegroups.com

    [ciach]

    Na tle konkurencji wyróżnia się ono to tylko tym, że listonosz może Ci
    dostarczyć pieniądze do domu.
    Inne elementy konta (przelewy, wypłaty z bankomatów) oferują również inne
    banki i to nawet w lepszych warunkach. Ot choć by taki DBNET - nie musisz
    wykręcać na karcie 500 zł aby być zwolnionym z prowizji itp. Dodajmy
    jeszcze, że nie każdy emeryt jest tak dziany, że wyda kartą 500 zł na
    miesiąc.

  • 9. Data: 2009-08-31 08:57:48
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Josh01" <j...@g...com> napisał w wiadomości

[...]

    Czyli nie zapłacisz (albo niedużo zapłacisz) jak spełnisz szereg warunków.
    Czyli konto i usługi płatne.

    wiatrak

  • 10. Data: 2009-08-31 09:21:14
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "glang" <g...@o...pl> wrote in message
    > no właśnie jakie? co polecacie?
    > wymagania to karta bankomatowa/płatnicza i możliwe najtańsze prowadzenie i
> [...]

    Moje typowania na banki z placowkami, bo te bez placowek to duze utrudnienie
    dla emerytow. Moi rodzice chociaz korzystaja z dostepu przez net to wola
    miec placowke na zalatwienie niestandardowych rzeczy czy reklamacji.
    Rozwaz Alior- oplata 3 zl za karte oraz dodatkowe sms powyzej 10szt
    (zaufane przelewy bez sms oraz paczki przelewow podpisane jednym kodem,
    mozna sie zmiescic w 10 sms na miesiac, przelewy bezplatne do 50szt. to tez
    wystarczy)
    Eurobank- przy wplywach >800zl konto za darmo, ale platna
    karta 1zl/mies i wyplaty z bankomatow/1zl. Token na komorce bezplatny, ale
    nie kazdy ma tel. z java to wtedy trzeba placic 2zl za sprzetowy.
    Oba banki maja oproc. na ror ok. 4% netto- Alior przez ustawienie lokaty
    nocnej, Eurobank 5% ale opodatkowane.

    Przy utrzymywaniu powyzej 1000zl dostajesz kilka zl odsetek co pokrywa np.
    koszt karty w Aliorze, natomiast bezplacowkowe np. mBank oprocentowanie 0%
    co od razu na starcie pogarsza oferte i dodatkowo utrudniona wplata na takie
    konto bez placowek.