  • 1. Data: 2009-09-21 18:36:30
    Temat: Konto dla malej firmy
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    Hej,

    Gdzie warto zalozyc konto dla malej firmy? Zalezy mi na latwej
    funkcjonalnosci przez internet ala mbank/alior i jak najmniejszych
    kosztach zwiazanych z prowadzeniem rachunku.

    Konto firmowe w mbanku ma platne po zlotowce przelewy, a Alior ma 20
    przelewow darmowych na miesiac. W sumie Alior wypada korzystniej od
    mbanku, ale znowu jest tam jakas oplata za smsa z komunikatem. Kiedy
    sie dostaje takiego smsa? Vwbank za to ma oplate za token.

    Jakies inne banki maja lepsza oferte?

    p.
    --
    www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

  • 2. Data: 2009-09-21 23:56:58
    Temat: Re: Konto dla malej firmy
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-09-21, perszing <t...@j...moj.adres.email.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > przelewow darmowych na miesiac. W sumie Alior wypada korzystniej od
    > mbanku, ale znowu jest tam jakas oplata za smsa z komunikatem. Kiedy

    Za SMSa z komunikatem, a nie autoryzacją. Te drugie są bezpłatne, te pierwsze
    to np. informacja o wykonanym przelewie, albo płatności kartą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-09-22 06:33:26
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    Wojciech Bancer pisze:

    > Za SMSa z komunikatem, a nie autoryzacją. Te drugie są bezpłatne, te pierwsze
    > to np. informacja o wykonanym przelewie, albo płatności kartą.

    A zeby otrzymywac komunikaty to trzeba, na to wyrazic zgode np.
    zaznaczajac zeby informowal esemesem o kazdej operacji, czy moze alior
    sam uznaje co jest komunikatem, a co nie?

    p.
    --
    www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

  • 4. Data: 2009-09-22 09:28:40
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    perszing pisze:

> [...]

    A zeby otrzymywac komunikaty to trzeba, na to wyrazic zgode np.
    zaznaczajac zeby informowal esemesem o kazdej operacji, czy moze alior
    sam z siebie wysyla jakies bzdety, ktore uznaje za komunikat?

    p.
    --
    www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl