  • 1. Data: 2007-07-17 10:31:21
    Temat: Konto dla posiadacza KK City
    Od: Sebastian <m...@m...com>

    Ma KK z Citibanku, dostałem niedawno info, że jako posiadacz takowej
    mogę mieć ROR'a bez opłat przy wpływach > 1500zł miesięcznie. Świstek
    reklamowy jak wszystkie inne poleciał od razu do kosza, zastanawiam się
    czy słusznie :)

    Ktoś wie o jakie konto chodzi w tej promocji? Gdzie znaleźć dokładne
    info w sieci?

    Coś kojarzę, że szukałem na stronach Citi ale nic nie chciało mi pasować
    do tego co pisało w ulotce. Jak nazywa się to konto na stronie Citi?

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 2. Data: 2007-07-17 11:24:12
    Temat: Re: Konto dla posiadacza KK City
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 12:31:21 +0200, Sebastian napisał(a):

    > Coś kojarzę, że szukałem na stronach Citi ale nic nie chciało mi pasować
    > do tego co pisało w ulotce. Jak nazywa się to konto na stronie Citi?

    CitiOne Direct
    http://tinyurl.com/37ab6j

  • 3. Data: 2007-07-17 11:33:59
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > czy słusznie :)
    >
    > Ktoś wie o jakie konto chodzi w tej promocji? Gdzie znaleźć dokładne

    no to dostałeś dobrą ofertę, bo bez opłat konto Citi direct jest prowadzone
    przy wpływach >5k zł miesięcznie...

    mam wpływy takie jak trzeba, ale w każdym miesiącu bank nalicza mi opłatę
    ;-(
    muszę dzwonić i reklamować - kasa wraca na rachunek

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-07-17 11:36:49
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Sebastian <m...@m...com> napisał(a):

    > Ktoś wie o jakie konto chodzi w tej promocji? Gdzie znaleźć dokładne
    > info w sieci?

    Nie man pojecia.
    Natomiast chcialbym sie tutaj podpiac z pytaniem o konto citidirect.

    Z tego, co sie zapoznalem z materialami Citi, w ich kontach definiujemy
    odbiorcow przelewow i nastepnie citiphone lub sms aktywujemy (czy sms jest
    usluga platna?)

    Pozniej robimy przelewy na posiadanych zdefiniowanych odbiorcow. Same przelewy
    nie wymagaja juz zadnej autoryzacji?

    Pytanie dotyczy wlasnie odplatnosci czy tez jej braku przy wykonywaniu
    przelewow (aktywacja odbiorcy w citiphone tez nie jest dla mnie usluga w pelni
    bezplatna, gdyz nie jest to polacznei darmowe)

    jakie koszty sa w rzeczywistosci przy przelewach i definiowaniu odbiorcow?
    No i, czy , jesli akceptacja transakcji konczy sei na poziomie zdefiniowania
    konta odbiorcy, czy oznacza to, ze raz zalozony odbiorca stoi juz na statusie
    odpowiadajacym w innych systemach odbiorcy "zaufanemu" i przesylanie do niego
    przelewow nie wymaga juz zadnej autoryzacji przy poszczegolnych operacjach?

    Przyzwyczajony jestem do BPH, gdzie system transakcyjny bardzo mi odpowiada.

  • 5. Data: 2007-07-17 11:51:26
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 11:36:49 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

    > Z tego, co sie zapoznalem z materialami Citi, w ich kontach definiujemy
    > odbiorcow przelewow i nastepnie citiphone lub sms aktywujemy (czy sms jest
    > usluga platna?)

    Autoryzacja smsem nie jest płatna.

    > Pozniej robimy przelewy na posiadanych zdefiniowanych odbiorcow. Same przelewy
    > nie wymagaja juz zadnej autoryzacji?

    Tak, nie wymagają.

    Podsumowując. Definujesz odbiorcę wraz z numerem konta i autoryzujesz go:
    - sms - jest bezpłatny, ale są osoby na grupie które mają z nim
    problemy w sensie, że nie dochodzi albo dochodzi za późno
    - aktywacja w citiphone - może też być bezpłatna wystarczy skorzystać
    w telefonu w oddziale banku, no chyba że to uciążliwe bardzo.
    Raz zdefiniowany i zautoryzowany odbiorca jest na liście i można już do
    niego słać przelewów ile wlezie ;)

    Jeżeli chcemy wykonywać przelewy z karty kredytowej to odbiorców
    możemy zdefiniować tylko przez citiphone (na liście odbiorców na www
    będą oznaczenie gwiazdką "*")

  • 6. Data: 2007-07-17 12:03:38
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

> [...]
    > w telefonu w oddziale banku, no chyba że to uciążliwe bardzo.
    > Raz zdefiniowany i zautoryzowany odbiorca jest na liście i można już do

    Dziekuje za precyzyjne info.
    Czyli faktycznie brak ukrytych kosztow.
    Z tym, ze nie podoba mi sie opcja ustawiania wszystkich na statusie zaufanych.
    Osobiscie wole zatwierdzac jeszcze transakcje, przynajmniej u tych odbiorcow,
    ktorych sobie zostawie jako "niezaufanych".
    Pewniej sie czuje wiedzac, ze jesli ktos wlamie sie na moje konto, bedzie mogl
    najwyzej przejrzec historie operacji.

    > Jeżeli chcemy wykonywać przelewy z karty kredytowej to odbiorców
    > możemy zdefiniować tylko przez citiphone (na liście odbiorców na www
    > będą oznaczenie gwiazdką "*")

    Wiem - czeka mnie toto. Ciekawe, czy te przelewy z karty sa faktycznie wliczane
    w transakcje bezgotowkowe, uwzgledniane przy ustalaniu obrotow na karcie przy
    naliczaniu oplaty (lub jej anulowaniu) przy przedluzaniu karty?

  • 7. Data: 2007-07-17 12:36:13
    Od: Sebastian <m...@m...com>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski pisze:

    > CitiOne Direct
    > http://tinyurl.com/37ab6j

    Dzięki za info. Przemyśle jako alternatywę dla PKO BP. Nic o tym nie
    pisze w opisie konta, ale chyba w regulaminie KK jest możliwość
    automatycznej całkowitej spłaty z konta w Citi.

  • 8. Data: 2007-07-17 12:46:07
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 12:03:38 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > ktorych sobie zostawie jako "niezaufanych".
    > Pewniej sie czuje wiedzac, ze jesli ktos wlamie sie na moje konto, bedzie mogl

    Jeżeli chcesz wykonywać w miarę dużo przelewów do różnych osób (np
    zakupy na allegro) to raczej Citi się tutaj średnio nadaje.

> [...]
    > wliczane w transakcje bezgotowkowe, uwzgledniane przy ustalaniu obrotow
    > na karcie przy naliczaniu oplaty (lub jej anulowaniu) przy przedluzaniu

    Za www.citibank.pl:

    Rachunki płacisz kartą kredytową
    W CitiPhone lub Citibank Online możesz opłacać kartą comiesięczne rachunki za np.:
    gaz, prąd, wodę, ogrzewanie, telefon komórkowy lub stacjonarny, mieszkanie, ochronę,
    internet i telewizję kablową lub cyfrową. Kartą możesz opłacać również przedszkole,
    czesne za naukę w szkole i uczelni wyższej.
    Możesz przy tym korzystać z kredytu na karcie, według zasad
    obowiązujących inne transakcje bezgotówkowe. Zadzwoń do CitiPhone,
    żeby wskazać adresatów przelewów - firmy, od których rachunki chcesz
    opłacać kartą.

  • 9. Data: 2007-07-17 12:49:43
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 14:36:13 +0200, Sebastian napisał(a):

    > Dzięki za info. Przemyśle jako alternatywę dla PKO BP. Nic o tym nie
    > pisze w opisie konta, ale chyba w regulaminie KK jest możliwość
    > automatycznej całkowitej spłaty z konta w Citi.

    Jeżeli chcesz mieć konto tylko do automatycznej spłaty kk to możesz
    sobie założyć zupełnie darmowe w utrzymaniu konto oszczędnościowe i
    przy jego pomocy raz w miesiącu automatycznie spłacać kk. Jeżeli chcesz
    mieć pełną funkcjonalność RORu to załóż sobie CitiOne Direct.

  • 10. Data: 2007-07-17 13:24:48
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Jeżeli chcesz wykonywać w miarę dużo przelewów do różnych osób (np
    > zakupy na allegro) to raczej Citi się tutaj średnio nadaje.

    No chociazby.
    poza tym, ciekawi mnie, czy np skasowanie odbiorcy rowniez wymaga potwierdzenia?

    > Za www.citibank.pl:
    >
    > Rachunki płacisz kartą kredytową

    Dzieki. To wszystko wiem. Natomiast, jak wspomnialem, ciekawi mnie, czy przy
    przedluzaniu karty ktos tam u nich sobie liczy - "obroty bezgotowkowe na karcie
    srednio 500 zl miesiecznie - ok, przedluzymy bezplatnie", czy stwierdza -"
    bezgotowkowe na karcie 500 zl, z tego rachunki 300 zl a zakupy 200 -
    przedluzamy na standardowych warunkach". ?