  • 11. Data: 2007-07-17 15:23:55
    Temat: Re: Konto dla posiadacza KK City
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 17 Jul 2007 13:51:26 +0200, Bartosz 'xbart' Nowakowski wrote:

    > - sms - jest bezpłatny, ale są osoby na grupie które mają z nim
    > problemy w sensie, że nie dochodzi albo dochodzi za późno

    Mam telefon w Orange i ostatnio smsy przychodzą w ciągu około 2-5 minut, co
    jest dosyć niewygodne. Wcześniej potrafiły dochodzić nawet przez godzinę.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 12. Data: 2007-07-17 15:27:01
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 17 Jul 2007 13:24:48 +0000 (UTC), Krzysztofsf wrote:

    > poza tym, ciekawi mnie, czy np skasowanie odbiorcy rowniez wymaga potwierdzenia?

    Nie wymaga.

    > Dzieki. To wszystko wiem. Natomiast, jak wspomnialem, ciekawi mnie, czy przy
    > przedluzaniu karty ktos tam u nich sobie liczy - "obroty bezgotowkowe na karcie
    > srednio 500 zl miesiecznie - ok, przedluzymy bezplatnie", czy stwierdza -"
    > bezgotowkowe na karcie 500 zl, z tego rachunki 300 zl a zakupy 200 -
    > przedluzamy na standardowych warunkach". ?

    A tego nie wiadomo. Chyba musiałby się ktoś z banku wypowiedzieć.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 13. Data: 2007-07-17 16:27:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):
    > CitiOne Direct

    A to tam juz nie trzeba miec wplywow 5000> zeby miec konto za 0zl ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2007-07-17 20:28:56
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 17 Jul 2007 18:27:33 +0200, Mithos wrote:

    > A to tam juz nie trzeba miec wplywow 5000> zeby miec konto za 0zl ?

    Pewnie Sebastian dostał jakąś ofertę promocyjną dla posiadaczy KK.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 15. Data: 2007-07-18 09:40:26
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 22:28:56 +0200, Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > Pewnie Sebastian dostał jakąś ofertę promocyjną dla posiadaczy KK.

    "Świstek reklamowy jak wszystkie inne poleciał od razu do kosza,
    zastanawiam się czy słusznie"

    Sądzę, że po prostu tylko rzucił okiem a nie ma zbyt dobrej pamięci
    wzrokowej ;)

  • 16. Data: 2007-07-18 11:56:48
    Od: Sebastian <h...@o...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski pisze:

    > "Świstek reklamowy jak wszystkie inne poleciał od razu do kosza,
    > zastanawiam się czy słusznie"
    >
    > Sądzę, że po prostu tylko rzucił okiem a nie ma zbyt dobrej pamięci
    > wzrokowej ;)

    Pamięć mam bardzo słabą faktycznie :)
    Nie poleciał jednak do kosza i w końcu go znalazłem, został w domu i
    jeśli dobrze pamiętam zaczynał się od : "Dobrze mieć kartę i konto w
    jednym banku"
    a dalej:
    promocja konta oszczędnościowego (i tyle co do nazwy) w Citi dla
    posiadaczy KK, do 31 sierpnia
    przez 6 miesięcy za darmo, później za darmo przy wpływach >= 1500zł
    przez 3 miesiące 0% za kredyt na karcie przy spłacie kwoty minimalnej
    darmowe przelewy przez internet
    darmowa usługo infolinia ( czy dostęp telefoniczny, nie pamiętam dokładnie)
    darmowa karta bankomatowa
    coś jeszcze o bankomatach ale nie pamiętam
    dużo o wygodzie i jak to fajnie być w Citi
    chyba rzeczywiście zupełnie przyzwoita propozycja

    Sebastian

  • 17. Data: 2007-07-18 11:58:50
    Od: Sebastian <m...@m...com>

> [...]
    Nie poleciał jednak do kosza i w końcu go znalazłem, został w domu i
    jeśli dobrze pamiętam zaczynał się od : "Dobrze mieć kartę i konto w
    promocja konta osobistego (i tyle co do nazwy) w Citi dla posiadaczy KK,

  • 18. Data: 2007-07-18 13:36:20
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 18 Jul 2007 13:58:50 +0200, Sebastian napisał(a):

    > Pamięć mam bardzo słabą faktycznie :) [ciach]

    A to przepraszam. Wychodzi na to, że jest to jakaś oferta/promocja
    skierowana do konkretnych klientów, bo na stronie www nic o tym nie ma.
    Ciekawe jak możesz to zeskanuj i wrzuć gdzieś na www z chęcią się
    przyglądne.

  • 19. Data: 2007-07-19 06:22:52
    Od: Sebastian <m...@m...com>

> [...]
    > skierowana do konkretnych klientów, bo na stronie www nic o tym nie ma.
    > Ciekawe jak możesz to zeskanuj i wrzuć gdzieś na www z chęcią się

    Strona 1
    http://img266.imageshack.us/img266/5354/strona001zx7
    .jpg
    Strona 2
    http://img524.imageshack.us/img524/628/strona002rr9.
    jpg

    Jeszcze raz przeczytałem tekst małymi literkami i chyba to jednak
    CitiKonto a nie CitiOne Direct. Czyli za kartę debetową/bankomatową
    trzeba będzie płacić 2 zeta miesięcznie. Jakieś różnice jeszcze?

  • 20. Data: 2007-07-19 07:01:09
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 19 Jul 2007 08:22:52 +0200, Sebastian napisał(a):

    > Jeszcze raz przeczytałem tekst małymi literkami i chyba to jednak
    > CitiKonto a nie CitiOne Direct. Czyli za kartę debetową/bankomatową
    > trzeba będzie płacić 2 zeta miesięcznie. Jakieś różnice jeszcze?

    Wychodzi, że jest tak jak mówisz - Citi konto. Dowiedz się po prostu
    czy możesz zrezygnować z karty do konta? Jeżeli tak to zapewniając
    wpływy na konto >1,5k zł możesz mieć konto, z którego będziesz
    spłacał kk i wykonywał darmowe przelewy a ewentualne wypłaty z
    bankomatu możesz realizować przez np mBank ;)
    Jeżeli potrzebne ci jest tylko konto, z którego będzie się
    automatycznie spłacała kk to załóż sobie konto oszczędnościowe i po
    sprawie.