  • 1. Data: 2008-12-15 10:01:46
    Temat: Konto firmowe
    Od: miklo <m...@g...com>

    Cześć,

    Ostatnio w kółko Alior ;-) A ja muszę założyć konto firmowe. A założenia
    mam takie:
    - bank z oddziałami, nie internetowy (przydatne, przy dużych wypłatach,
    papierologii itp)
    - dobry serwis WWW, WAP
    - oprocentowanie 0% (nie chce mi się bawić w rozliczanie odsetek)
    - opłata za prowadzenie konta może być
    - najlepiej darmowe przelewy ZUS, US oraz tanie zwykłe przelewy

    I najważniejsze - żeby bank po prostu był pewniak. Nie chodzi mi o jego
    padnięcie ;-) Chodzi o to, żeby nie było kwiatków, typu wpłacam pieniądze
    i widzę je dopiero następnego dnia, przelewy wychodzą z opóźnieniami itp
    itd.

    Obok mojego miejsca zamieszakania jest BPH. Mały oddział, wygodnie by mi
    było. To też jakiś argument, jakby co. Co doradzicie?

    --
    pozdrawiam,
    miklo

  • 2. Data: 2008-12-15 10:35:54
    Temat: Re: Konto firmowe
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <o...@m...centertel.pl>
    miklo <m...@g...com> m.in. napisał(a)::

    > Obok mojego miejsca zamieszakania jest BPH. Mały oddział, wygodnie by mi
    > było. To też jakiś argument, jakby co. Co doradzicie?

    Co prawda mam konto formowe w ING (wcześniej w PKO BP SA), ale sam od blisko
    roku szukam lepszej oferty. Założenia zbliżone do Twoich, z tym, że
    dołożyłbym jeszcze np. to, aby za datę transakcji bank podawał datę
    zlecenia transakcji a nie księgowania (ważne w przypadku przelewów do ZUS i
    US) i aby przelwy wychodziły, wchodziły również w dni wolne (w niektórych
    bankach ma się wrażenie, że na weekend i święta wy wyłączają serwery). Tu
    niestety mam dla Cibie złą wiadomość, jak na razie nie znalazłem...

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

  • 3. Data: 2008-12-15 10:47:18
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 15 gru 2008 o 11:35 GMT, Tomasz Motyliński napisał(a):
    > US) i aby przelwy wychodziły, wchodziły również w dni wolne (w niektórych
    > bankach ma się wrażenie, że na weekend i święta wy wyłączają serwery). Tu
    > niestety mam dla Cibie złą wiadomość, jak na razie nie znalazłem...

    Ale nie znajdziesz w polsce takiego banku, chyba ze przelewy wewnatrz tego
    samego banku, to tak, ale przelewy zewnetrzne moga wyjsc tylko sesja
    eliksiru, a sesje eliksiru sa tylko 3 dziennie i tylko w dni pracujace,
    wiec nie ma mozliwosci tego przeskoczyc...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 11:46:16 up 13 days, 11:33, 4 users, ]

  • 4. Data: 2008-12-15 10:50:07
    Od: BK <b...@g...com>

    On 15 Gru, 11:47, Brzezi <b...@g...com> wrote:
    [ciach] ale przelewy zewnetrzne moga wyjsc tylko sesja eliksiru[ciach]

    Osmielam sie niezgodzic. Jest jeszcze jeden system, dzialajacy w
    czasie rzeczywistym. Dorgi ale jest :P

  • 5. Data: 2008-12-15 10:52:38
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 15 gru 2008 o 11:50 GMT, BK napisał(a):

    > Osmielam sie niezgodzic. Jest jeszcze jeden system, dzialajacy w
    > czasie rzeczywistym. Dorgi ale jest :P

    Tak, jest jeszcze sorbnet, ale nie widzialem w zadnej bankowosci
    internetowej mozliwosci skladania takiego przelewu, chyba jest to mozliwe
    tylko w placowkach

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 11:51:29 up 13 days, 11:38, 4 users, ]

  • 6. Data: 2008-12-15 10:59:37
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Brzezi pisze:

    > Tak, jest jeszcze sorbnet, ale nie widzialem w zadnej bankowosci
    > internetowej mozliwosci skladania takiego przelewu, chyba jest to mozliwe
    > tylko w placowkach

    Polbank ma tę opcję w wersji dla indywidualnych. Nie testowałem, ale
    jest w interfejsie.

  • 7. Data: 2008-12-15 11:14:11
    Od: BK <b...@g...com>

    On 15 Gru, 11:59, ruf10 <r...@n...pl> wrote:

    > Polbank ma tę opcję w wersji dla indywidualnych. Nie testowałem, ale
    > jest w interfejsie.

    Dokladnie jest w Polbanku.

    Dodatkowo skoro "z obligu" przelewy ponad 1 000 000 zl musza isc
    sorbnetem to pewnie systemy wszystkich bankow przyjma takie zlecenie
    jako normalne ale wysla sorbnetem nie elixirem ;-)

    BK

  • 8. Data: 2008-12-15 11:45:10
    Od: Filip Lach <f...@g...pl>

    miklo pisze:
> [...]
    >
    > Obok mojego miejsca zamieszakania jest BPH. Mały oddział, wygodnie by mi
    > było. To też jakiś argument, jakby co. Co doradzicie?

    Ja polecam multi - nie mam żadnych zastrzeżeń co do rachunków firmowych
    - oczywiście jeśli mówimy o DG. Jest kilka wersji tego konta i każdy coś
    dla siebie znajdzie. Z tym, że sorbnetu prezz www nie udostępnia. Nie
    próbowałem zlecać multilinią.

  • 9. Data: 2008-12-15 14:48:29
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    Dokladnie jest w Polbanku.

[...]

    Sorbnet przez WWW jest dostępny w:

    - Polbanku
    - Fortis Banku
    - BRE Banku

    Sorbnet pracuje tylko w dni robocze
    --
    Chandler

  • 10. Data: 2008-12-15 15:00:19
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 15 gru 2008 o 15:48 GMT, Chandler napisał(a):

    > Sorbnet pracuje tylko w dni robocze

    24/24? czy tylko w godzinach "pracy"? :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ I don't know what Descartes' got, ]
    [ Ekg: #3781111 ][ But booze can do what Kant cannot. ]