  • 11. Data: 2008-12-15 15:55:46
    Temat: Re: Konto firmowe
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    > 24/24? czy tylko w godzinach "pracy"? :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Brzezi

    Oczywiście tylko w godzinach pracy ( 7:30 do 18:00, do 16:00 dla klientów
    indywidualnych) ;)

    --
    Chandler

  • 12. Data: 2008-12-15 23:55:31
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <s...@l...localdomain>
    Brzezi <b...@g...com> m.in. napisał(a)::

    > Ale nie znajdziesz w polsce takiego banku, chyba ze przelewy wewnatrz tego
    > samego banku, to tak, ale przelewy zewnetrzne moga wyjsc tylko sesja
    > eliksiru, a sesje eliksiru sa tylko 3 dziennie i tylko w dni pracujace,
    > wiec nie ma mozliwosci tego przeskoczyc...

    Ok, ale w przypadku przelewów do ZUS, czy US nie interesuje mnie, jak i tych
    instytucji, kiedy pieniądze wpłyną, a to którą datę (zlecenia transakcji
    lub księgowania) bank wstawi jako datę transakcji. Jak na razie tylko PKO
    BP wstawia datę zlecenia transakcji jako datę transakcji w przypadku
    przelewów do ZUS, czy US, reszta banków (w któtych pytałem) jako datę
    transakcji wstawia datę księgowania. PKO BP ma z kolei tyle innych wad,
    które ten bank w moich oczach dyskwalifikują, że jestem nadal na
    poszukiwaniu banku dla swojej DG. Na marginesie są także banki, które biorą
    udział tylko w jednej sesji eliksiru :/

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

  • 13. Data: 2008-12-16 00:11:52
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 16 Dec 2008 00:55:31 +0100, Tomasz Motyliński wrote:

    > Ok, ale w przypadku przelewów do ZUS, czy US nie interesuje mnie, jak i tych
    > instytucji, kiedy pieniądze wpłyną, a to którą datę (zlecenia transakcji
    > lub księgowania) bank wstawi jako datę transakcji.

    Tak robi np. mBank.

    > Na marginesie są także banki, które biorą
    > udział tylko w jednej sesji eliksiru :/

    Jakie to banki?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 14. Data: 2008-12-16 00:12:45
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    Tomasz Motyliński <m...@w...eu> napisał(a):

> [...]
    > które ten bank w moich oczach dyskwalifikują, że jestem nadal na
    > poszukiwaniu banku dla swojej DG. Na marginesie są także banki, które biorą

    ej, to nie jest prawdą. Multi wpisuje datę, którą Ty wybierasz.

  • 15. Data: 2008-12-16 07:20:23
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 16 Dec 2008 00:55:31 +0100, Tomasz Motyliński napisał(a):

> [...]
    > BP wstawia datę zlecenia transakcji jako datę transakcji w przypadku
    > przelewów do ZUS, czy US, reszta banków (w któtych pytałem) jako datę

    Tylko, że datą księgowania jest najczęściej data wpisana w przelewie. A tu
    z kolei zazwyczaj można wpisać datę bieżącą nawet już po zamknięciu
    przyjmowania 4-ej sesji eliksiru.

  • 16. Data: 2008-12-16 10:27:55
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 16 gru 2008 o 00:55 GMT, Tomasz Motyliński napisał(a):
    > Ok, ale w przypadku przelewów do ZUS, czy US nie interesuje mnie, jak i tych
    > instytucji, kiedy pieniądze wpłyną, a to którą datę (zlecenia transakcji
    > lub księgowania) bank wstawi jako datę transakcji.

    Ale zdaje sie ze czesto, jezeli nie najczesciej, liczy sie data
    zaksiegowania wplywu, a nie data zlecenia. wiec i tak nic nie poradzisz na
    SWOJE problemy

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 11:26:48 up 14 days, 11:13, 4 users, ]

  • 17. Data: 2008-12-19 06:55:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Brzezi wrote:

    > Ale zdaje sie ze czesto, jezeli nie najczesciej, liczy sie data
    > zaksiegowania wplywu, a nie data zlecenia. wiec i tak nic nie
    > poradzisz na SWOJE problemy

    W rozliczeniach opartych o KC to tak, ale zusy, usy itp,
    to wg ordynacji dzień obciążenia rachunku i tu juz zależy od tego jak dany
    bank
    ma zorganizowane księgowanie zleconych operacji.

  • 18. Data: 2008-12-21 22:45:33
    Od: miklo <m...@g...com>

    Dnia 15-12-2008 o 12:45:10 Filip Lach <f...@g...pl> napisał(a):
    > miklo pisze:
    > Ja polecam multi - nie mam żadnych zastrzeżeń co do rachunków firmowych
    > - oczywiście jeśli mówimy o DG. Jest kilka wersji tego konta i każdy coś
    > dla siebie znajdzie. Z tym, że sorbnetu prezz www nie udostępnia. Nie
    > próbowałem zlecać multilinią.

    Ale chyba z oddziałami różowo nie jest co? ;-) Czasami potrzebna jest większa
    gotówka, kwit od ręki itp itd. mBank ma niby jakieś centra kredytowe i niby oddziały,
    ale zaufania nie mam :-(

    --
    miklo

  • 19. Data: 2008-12-21 22:46:37
    Od: miklo <m...@g...com>

    Dnia 15-12-2008 o 11:01:46 miklo <m...@g...com> napisał(a):

    > Obok mojego miejsca zamieszakania jest BPH. Mały oddział, wygodnie by mi
    > było. To też jakiś argument, jakby co. Co doradzicie?

    Dzięki wszystkim za podpowiedzi. A co powiedzie o kontach firmowych w Nordea? Jest
    koło mnie. To zaleta ;-)

    --
    miklo