  • 1. Data: 2009-07-29 19:45:15
    Temat: Konto firmowe a opłata z... wpłatę?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Czy jest jakieś konto firmowe, gdzie nie płaci się za to że ktoś nam
    przeleje pieniądze? W inteligo każda wpłata na konto kosztuje 12 zł (bez
    grosza).

    W Aliorze jest coś takiego jak "Wpłaty gotówkowe (własne/obce) dokonywane w
    formie otwartej, 0,4% min 6 zł". Co to jest "forma otwarta" i czym sie
    różni od "zamkniętej"? Nikt tego nie wyjaśnia.

    Albo coś źle rozumiem z tych TOiP, albo to jest absurd, że nie dosyć że
    płace za konto i każdą czynność, to jeszcze bank pobiera pieniądze za to że
    ktoś mi coś wpłaci.

    --
    best regards,
    scream

  • 2. Data: 2009-07-29 19:49:30
    Temat: Re: Konto firmowe a opłata z... wpłatę?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Swoją drogą Alior to niezła porażka. Kredyt w rachunku firmowym (czym sie
    to różni od debetu w rachunku firmowym? moim zdaniem niczym), opłata za
    przyznanie = 3% min. 1000 zł. Chyba kogoś poje.. żeby tyle zdzierać, bo
    mniej sie płaci nawet przy kredycie hipotecznym na bańke papieru.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-07-29 19:57:28
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    scream pisze:
    > Czy jest jakieś konto firmowe, gdzie nie płaci się za to że ktoś nam
    > przeleje pieniądze? W inteligo każda wpłata na konto kosztuje 12 zł (bez
    > grosza).

    Przeleje czy wpłaci?? Chyba nie dostrzegasz różnicy. :)

  • 4. Data: 2009-07-29 20:03:03
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 21:45:15 +0200, scream napisał(a):

    > Czy jest jakieś konto firmowe, gdzie nie płaci się za to że ktoś nam
    > przeleje pieniądze? W inteligo każda wpłata na konto kosztuje 12 zł (bez
    > grosza).

    W Inteligo wszystkie wpływy są bezpłatne (nawet gotówka w pko bo), to o
    czym piszesz dotyczy przelewów zagranicznych i póki nie masz kontrahentów w
    Eurolandzie możesz o tym zapomnieć.

  • 5. Data: 2009-07-30 06:27:21
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 21:57:28 +0200, jo44 napisał(a):

    > Przeleje czy wpłaci?? Chyba nie dostrzegasz różnicy. :)

    Wpływ na rachunek w ramach konta Inteligo za pośrednictwem systemu SWIFT,
    SORBNET-EURO, EuroElixir / Każda transakcja / 11,99

    Jeśli klient zrobi mi przelew na 12 zł, to z przelewu ostanie mi sie jeden
    grosik.

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2009-07-30 06:28:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 08:27:21 +0200, scream napisał(a):

    > Jeśli klient zrobi mi przelew na 12 zł, to z przelewu ostanie mi sie jeden
    > grosik.

    A racja, przepraszam, swift czyli dotyczy to wpływów z zagranicy.

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2009-07-30 06:29:07
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 22:03:03 +0200, q...@x...gazeta.pl
    napisał(a):

    > W Inteligo wszystkie wpływy są bezpłatne (nawet gotówka w pko bo), to o
    > czym piszesz dotyczy przelewów zagranicznych i póki nie masz kontrahentów w
    > Eurolandzie możesz o tym zapomnieć.

    Masz racje, przepraszam.

    --
    best regards,
    scream

  • 8. Data: 2009-07-30 06:43:24
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    scream wrote:

    > A racja, przepraszam, swift czyli dotyczy to wpływów z zagranicy.

    Przelewów walutowych wewnątrz Polski chyba też?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 9. Data: 2009-07-30 11:23:39
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    > SORBNET-EURO, EuroElixir / Każda transakcja / 11,99
    >
    > Jeśli klient zrobi mi przelew na 12 zł, to z przelewu ostanie mi sie jeden

    euroeliskir a nie eliksir

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 10. Data: 2009-07-30 20:15:10
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > W Aliorze jest coś takiego jak "Wpłaty gotówkowe (własne/obce) dokonywane
    > formie otwartej, 0,4% min 6 zł". Co to jest "forma otwarta" i czym sie
    > różni od "zamkniętej"? Nikt tego nie wyjaśnia.

    Nie wiem jak to jest w Aliorze a nie powinno sie specjalnie różnić. Forma
    otwarta przynosisz gotowkę i kasjer liczy ją przy tobie i uznaje od razu
    rachunek.
    Forma zamknięta - tutaj możliwe są 2 rozwiązania
    Pierwsze przynosisz gotówkę w zamkniętej /bezpiecznej/ kopercie albo
    spakowaną do zabezpieczonego worka a na opakowaniu deklarujesz kwotę
    wpłaty . Kasjer przyjmuje wpłatę , może od razu uznać rachunek ale sam nie
    liczy gotówki .
    Drugie worek , kopertę wrzucasz do wrzutni , skarbca nocnego itp itd
    zazwyczaj następnego dnia wplata jest ksiegowana . Czasami wplata ksiegowana
    jest po przeliczeniu gotowki czasami przed zalezy od rozwiazania przyjetego
    przez bank.

    > Albo coś źle rozumiem z tych TOiP, albo to jest absurd, że nie dosyć że
    > płace za konto i każdą czynność, to jeszcze bank pobiera pieniądze za to
    > że
    > ktoś mi coś wpłaci.

    Obróbka gotówki /przeliczenie , transport i inne / kosztuje. A Bank jezeli
    na tym nie zarabia to przynajmniej nie chce dokladać.

    pozdrawiam
    as