  • 1. Data: 2003-07-15 12:19:47
    Temat: Konto firmowe - alternatywa dla ING
    Od: "marcin" <marcin_mazurek@_wywal_to_op.pl>

    Poniewaz ING BSK maksymalnie przegina, nadszedl czas, aby po 8 latach
    przerwac wspolprace. Poszukuje zatem nowego rachunku firmowego pod
    nastepujace kryteria:
    - pewny, jak najbardziej bezpieczny i wygodny dostep elektroniczny;
    - 40-50 przelewow miesiecznie;
    - pelna obsluga platnosci ZUS i US;
    - proste krotko- i srednioterminowe produkty depozytowe/inwestycyjne;
    - nie potrzebuje zadnych produktow kredytowych;
    - nie potrzebuje obslugi platnosci zagranicznych i kont walutowych;
    - brak wplat gotowkowych;
    - chetnie karta wylacznie bankomatowa do pobierania gotowki (2-3 razy na
    miesiac), choc moze to byc i okienko;
    - moglyby byc jakies sensowne karty platnicze (ale elastyczne w
    konfigurowaniu limitow itp.), ale to nie warunek konieczny;
    - przydalby sie jakis oddzial marmurowy, aby w razie czego bylo kogo
    wyszarpac za fraki :)

    Nie musi byc najtaniej, przedkladam solidnosc i wygode ponad taniosc, choc
    oczywiscie nie chce placic za frajer. Dla porownania - obecnie ING BSK
    obciaza nas za ww. profil konta i uslug kwota rzedu 250 zl miesiecznie (bez
    zadnej karty do rachunku).

    Pomozecie wybrac?

    Marcin

  • 2. Data: 2003-07-15 14:16:19
    Temat: Re: Konto firmowe - alternatywa dla ING
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    > oczywiscie nie chce placic za frajer. Dla porownania - obecnie ING BSK
    > obciaza nas za ww. profil konta i uslug kwota rzedu 250 zl miesiecznie

    Wedlug mnie MultiBank powinien byc OK.

    Pozdr. Michal