  • 1. Data: 2007-12-30 19:14:12
    Temat: Konto firmowe z kartą dla pracowników
    Od: "Klaudiusz Gawlik" <k...@g...pl>

    Witam
    Szukam konta firmowego [możliwie najtańszego - mała firma] z taką opcją, by
    można było wyrobić kartę kredytową [albo debetową VE] dla pracownika.
    Oczywiście z niezależnym limitem ustalanym dla tej karty [czyli zdecydowanie
    odpada opcja jak w mbanku: dodanie pracownika jako współwłaściciela do konta
    itp, itd].

    Możecie polecić coś ciekawego? Z góry dzieki

    pozdrawiam, KG

  • 2. Data: 2007-12-31 13:21:50
    Temat: Re: Konto firmowe z kartą dla pracowników
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Klaudiusz Gawlik" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdecydowanie
    > odpada opcja jak w mbanku: dodanie pracownika jako współwłaściciela do

    American Express specjalizuje sie w wydawaniu kart obciazeniowych dla
    firm i pracownikow. http://www.americanexpress.com/poland/homepage.shtml
    Ale nie wiem jakie to sa koszty i czy wydaja takze malym firmom czy tylko
    korporacjom.

    Pozdrawiam,
    Marcin