  • 1. Data: 2007-01-07 16:22:27
    Temat: Konto firmowe z subkontami lub kilka kont dla jednej firmy?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Mam drobny problem, ktory musze jakos rozwiazac...

    Sprzedaje towary i uslugi na kilka sposobow -

    dla firm:
    1. Wystawiajac f-re i wysylajac za pobraniem,
    2. Wystawiajac f-re i wysylajac z platnoscia "na przelew",

    osobom prywatnym:
    3. Wysylajac za pobraniem, kasa splywa na konto,
    4. Wysylajac bez pobrania, Klient robi przelew.

    W efekcie mam sporo roznych wplywow z ktorych musze
    wyluskiwac te, ktore dotycza wystawionej f-ry,
    zeby nie zaksiegowac drugi raz tej samej sprzedazy
    oraz te bez f-ry, zeby je wogole zaksiegowac.
    Sporo zbednej roboty i duze pole do popelnienia pomylki.

    Skutecznym rozwiazaniem byloby kierowanie osobnych
    rodzajow platnosci na osobne konta - wtedy sprawa
    bylaby jasna - cale wplywy na konto bylyby np. pobraniami
    od osob prywatnych.

    Czy ktorys z bankow w ramach obslugi firmy oferuje
    cos w rodzaju "subkont"? Badz kilka kont o roznych
    numerach w ramach jednej oplaty za prowadzenie rachunku?

    A moze macie inny pomysl jak to usprawnic?

  • 2. Data: 2007-01-07 16:26:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jakub Jewuła napisał(a):

    > Czy ktorys z bankow w ramach obslugi firmy oferuje cos w rodzaju
    > "subkont"? Badz kilka kont o roznych
    > numerach w ramach jednej oplaty za prowadzenie rachunku?

    Inteligo.

  • 3. Data: 2007-01-07 17:25:22
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Inteligo.

    Subkonta czy kilka kont za jedna oplate?

  • 4. Data: 2007-01-07 17:38:05
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Subkonta czy kilka kont za jedna oplate?

    Subkonta, a następne odpowiedzi uzyskasz na stronie inteligo i w jego TOiP.

  • 5. Data: 2007-01-07 17:39:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jakub Jewuła napisał(a):

    > Subkonta czy kilka kont za jedna oplate?

    Subkonta gratis. Ile chcesz, darmowe.

  • 6. Data: 2007-01-08 06:47:49
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Dzieki, ide poczytac www.