  • 21. Data: 2007-07-17 16:22:19
    Temat: Re: Konto glowne - jakie najlepsze ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > No to chyba tylko ja zostalem z kontem głównym w Multi. W zasadzie nie
    > potrafię tego już racjonalnie uzasadnić za co płacę to 9 zł miesięcznie
    > (konto MY + debetówka). Przecież mógłbym nie płacić. Mam też konta w BZWBK,
    > mBanku, TBP i Citi.

    Ja jeszcze tez na chwile obecna zostalem... ale jak dlugo to nie wiem.

    > Gdybym miał zmienić na inne to wybrałbym duet Citi (rachunki płacę kk) +
    > mBank (fundusze)...

    To czemu tego nie zrobisz ? :)

    > Na Multi nie narzekam (tylko te oplaty), gdyż z kk dawno zrezygnowałem i
    > debetu w koncie też już nie mam.

    To po co masz tam konto ? Gdyby nie KK to by mnie juz tam dawno niebylo.
    Zwlaszcza, ze rachunki walutowe (korzystam z rachunku w Euro) ma tez
    Citi i (chyba) mBank.

    > Założyłem sobie, że jak znowu podniosą tam opłaty to uciekam.

    Juz bardziej to chyba nie podniosa. I tak maja jedne z najwiekszych na
    rynku (7zl za zwykle konto + karta, dopiero teraz to do mnie dotarlo).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 22. Data: 2007-07-17 16:25:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Quental napisał(a):
    > Wg mnie nie ma rozsadnej alternatywy do Multi w tej chwili - nawet
    > gdybym mial placic te pare zlotych za obsluge miesiecznie. No moze
    > Fortis ze swoja obsluga klienta bylby godny polecenia - przynajmniej
    > mialem dobre doswiadczenia jakies 2-3 lata temu, nie wiem jak jest
    > teraz. Natomiast trzymalbym sie z dala od Milleniow, DB-ow i innych
    > wynalazkow.

    Ja mam kilka konto. Majac mBank i Citi mamy to samo co w Multi tyle ze
    calkiem darmo (no prawie). A o Fortisie nic nie wiem. Moze tyle, ze nie
    moglem do nich wyslac wniosku (jak jeszcze bylo to konto z bezplatnymi
    wyplatami ze wszystkich bankomatow) bo musialem zainstalowac jakies
    wtyczki (czy certyfikaty), ktorych zainstalowac sie nie dalo.

    > No fakt - nie ukrywam, ze to, ze nie place za samo konto, za limit w
    > rachunku i za kk jest bardzo duzym plusem...

    Chyba najwiekszym :) Gdybym ja za to wszystko nic nie placil to nie
    mialbym zadnego dylematu, a tak place za cos co tuz obok jest darmowe.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 23. Data: 2007-07-17 16:26:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):
    > I to jest jak na razie jedyna sensowna opcja, czyli wraz z kredytem
    > hipotecznym w Multi zyskujemy całkiem dobry produkt nie ponosząc
    > żadnych kosztów utrzymania.

    Nie potrzebuje teraz kredytu. Poza tym tutaj pojawia mi sie takie
    pytanie : czy kredyt hipoteczny w Multi jest lepszy niz w innych bankach
    ? Zreszta, znajac ich procedury to pewnie i tak by mi kredytu nie dali :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 24. Data: 2007-07-17 17:31:41
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    > Posiadam od kilku lat konto w Multibanku.

    Tez mialem. Zrezygnowalem, nie zaluje. Fundudze w SFI mB,
    KK w Citi a konto w Lukasie.

    > Ktos doradzi ? Ktorych kont uzywacie jako glownych rachunkow ?

    Chyba nikt w watku nie wspomnial o Lukasie. Lukas E-konto
    za darmo, przelewy za darmo, oddzial. Wady to albo trzeba
    definiowac odbiorcow przelewow w oddziale/na infolini, albo
    zaplacic za token 30 PLN/rok. Ewnetualnie E-konto Pro
    jezeli utrzymasz srednie saldo powyzej 5000 PLN/m-c
    i wplywy 2000 PLN/m-c to prowadzenie za darmo, w tym
    token.
    Wada Lukasa (przynajmniej dla mnie) jest to, ze majac token
    musisz go uzywac nawet do logowania.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 25. Data: 2007-07-17 17:45:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    A wlasnie : aby zamknac konto i inne uslugi (fundusze) musze udac sie do
    banku, czy starczy uczynic to pisemnie i na odleglosc ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 26. Data: 2007-07-17 20:34:47
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 17 Jul 2007 19:45:23 +0200, Mithos wrote:

    > A wlasnie : aby zamknac konto i inne uslugi (fundusze) musze udac sie do
    > banku, czy starczy uczynic to pisemnie i na odleglosc ?

    Ktoś na grupie wspominał, że w przypadku posiadania uruchomionych Poleceń
    Zapłaty wymagają pofatygowania się do placówki.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 27. Data: 2007-07-18 09:17:35
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 22:34:47 +0200, Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > Ktoś na grupie wspominał, że w przypadku posiadania uruchomionych Poleceń
    > Zapłaty wymagają pofatygowania się do placówki.

    Tak, było coś takiego. Mnie to Pani w ogóle wysterowała po całości.
    Przy zamykaniu kk i kredytu odnawialnego dowiedziałem się, że muszę
    przyjść z dziewcznyną aby zamknąć konto (My) i akurat się
    okazało, że była inna Pani i powiedziała, że można pisemnie i nie
    trzeba razem wystarczy, że główna osoba zamyka konto My :/

  • 28. Data: 2007-07-18 10:47:00
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 18:20:10 +0200, Mithos napisał(a):

    > No coz, wlasnie przerabiam kolejny raz odmowe udzielania mi kredytu
    > odnawialnego, bo Multi po raz kolejny chce abym im dostarczyl dokument,
    > ktory nie istnieje. Jako ze konsultantki, ktora do mnie dzwonia sa na
    > pozomie tych mBankowych to nie da sie po prostu nijak tego wytlumaczyc.

    Dzisiaj byłem podpisać papiery do Rajfiego odnośnie kk i Pan po całej
    procedurze zaczął mnie naciągać na kk+kredyt(w koncie i chyba
    też gotówkowy chociaż dokładnie nie pamiętam rano to było
    przed kawą hłe hłe)+ROR+konto oszczednosciowe. Nie byłem zainteresowany,
    ale wysłuchałem. Teraz jest jakaś promocja: kk za free, kredyt bez
    prowizji i 9,9% i konto. Jeżeli obrót jest 8k na m-c to konto koszuje
    2,99 jeżeli nie to 6,99 czyli deko taniej niż w Multi. Kartę u nich
    masz, więc bank mniej więcej znasz, dlatego sam oceń czy w ogóle
    sprawa warta zachodu. Nie wiem jak sprawa papierologii, ale coś Pan
    mówił o przenoszeniu z innego banku. Z różnic to wyłapałem dostęp
    do konta przez komórkę, oczywiście www i partyline też jest. Acha to
    konto samobilansujące się i jest też możliwość auto spłaty kk.

    Acha i jeszcze sprawdź ofertę Polbanku - wczoraj jakieś info poszło
    odnośnie konta samooszczędzającego i z tego co rzuciłem okiem na
    stronie to wygląda to bardzo ciekawie.
    Taką sobie antycypuję, że Polbank kasuje emax+ a multifund SFI,
    więc do czego ten mBank zostaje? Dobra sieci bankomatów i?
    zakup OC? mPrzelew? Trochę to marnie może wyglądać a za rok a za dwa to
    już całkiem.

    > Tam juz kiedys mialem konto. Nigdy wiecej (wtedy ten bank mial tak samo
    > komunistyczna obsluge jak PKO BP).

    Z tego co powiedział mi kolega, który tam ma konto już jakiś czas to
    zmieniło się dużo i na lepsze, ale on nie ma za bardzo do czynienia z
    innymi bankami więc ocena mocno subiektywna.

    > Niestety tez nie wiem. Grunt ze nie dziala. Dla kontrastu sms'y z
    > mBanku/Multi przychodza w ciagu kilku sekund.

    Z tego co pamiętam Citi ma kolokację serwerów bodajże w Singapurze,
    więc jeżeli smsy też idą z tego kraju to nie ma się co dziwić, że
    mBank/Multi mam w moment ;)

  • 29. Data: 2007-07-18 16:10:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

> [...]
    > do konta przez komórkę, oczywiście www i partyline też jest. Acha to
    > konto samobilansujące się i jest też możliwość auto spłaty kk.

    No coz z KK Raiffeisena jestem zadowolony (i z obslugi telefonicznej
    rowniez) aczkolwiek nie mialem poki co zadnych problemow, czy tez
    zadnych niestandardowych sytuacji. Obraz tego banku mam wiec dosyc
    niepelny :)

> [...]
    > więc do czego ten mBank zostaje? Dobra sieci bankomatów i?
    > zakup OC? mPrzelew? Trochę to marnie może wyglądać a za rok a za dwa to

    Jakos nie mam zaufania do Polbanku. Aczkolwiek mam jeden zaraz obok
    pracy, wiec nic nie stoi na przeszkodzie abym sie tam wybral. Jak u nich
    jest z podgladalem online, obsluga itp. ?

    > Z tego co powiedział mi kolega, który tam ma konto już jakiś czas to
    > zmieniło się dużo i na lepsze, ale on nie ma za bardzo do czynienia z
    > innymi bankami więc ocena mocno subiektywna.

    Ja mam ich juz dosyc chyba na cale zycie. Takie dobre wrazenie zostawili :)

    > Z tego co pamiętam Citi ma kolokację serwerów bodajże w Singapurze,
    > więc jeżeli smsy też idą z tego kraju to nie ma się co dziwić, że
    > mBank/Multi mam w moment ;)

    Przesylki (listy) ida do Polski niejednokrotnie szybciej z Australi czy
    z Azji niz z innego miasta w PL :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 30. Data: 2007-07-18 16:13:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

> [...]
    > okazało, że była inna Pani i powiedziała, że można pisemnie i nie
    > trzeba razem wystarczy, że główna osoba zamyka konto My :/

    Ja mam tam konto sam. A procz tego posiadam : fundusze, KK, MultiMax,
    rachunek w Euro. Polecen zaplaty nie posiadam, mam tylko kilka
    zdefiniowanych przelewow (no ale te to moge sam pokasowac z poziomu www.
    Taka ciekawostka : jak zamykalem kiedys tam konto w Citi i nie usunalem
    przelewow zdefiniowanych sam z poziomu www, to pan z obslugi musial
    kazdy z tych przelewow usuwac recznie co wymagalo oddzielnego pisma dla
    kazdego przelewu. Zrobila sie mega kolejka :)

    Ciekawe czy da rade to zrobic bez wizyty w oddziale. Na infolinie nawet
    nie dzwonie bo jej poziom jest mBankowy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos