  • 1. Data: 2003-09-22 00:13:30
    Temat: Konto głównie do przelewów?
    Od: Jasiu <b...@n...o2.pl>

    Witam wszystkich !
    Mam pytanie czy ktoś mógłby mi polecić jaiś bank i konto z którego
    mógłbym wysyłać przelewy na różne konta for free, no i oczywiście nie
    płacić za obsługe?
    Czy prócz mbanku jest jeszcze jekiś?
    No chyba że uważacie że ten jest najlepszy?
    Czekam na papiery z mbaku już 5 dni i jakoś cisza dlatego sie interesuje
    a chodzi mi głównie o konto z którego najłatwiej jest zażądzać kasą.
    Z góry dzięki za odpowiedzi
    Ps.
    Jak znów znajdzie sie jakiś uprzejmy użytkownik który odeśle mnie do
    regulaminów to dzięki już byłem teraz chciałbym poznać wasze zdanie.
    --
    Pozdrowienia
    Blecota

  • 2. Data: 2003-09-22 02:01:27
    Temat: Re: Konto głównie do przelewów?
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>

    "Jasiu" <b...@n...o2.pl> wrote in message
> [...]
    > Jak znów znajdzie sie jakiś uprzejmy użytkownik który odeśle mnie do
    > regulaminów to dzięki już byłem teraz chciałbym poznać wasze zdanie.

    VW Bank Direct
    W tym Banku nawet prowadzenie konta (podstawowego) jest za darmo a
    oprocentowanie wyższe niż w MBanku.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 3. Data: 2003-09-22 09:49:14
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Jasiu <b...@n...o2.pl> napisał(a):

    > Witam wszystkich !
    > Mam pytanie czy ktoś mógłby mi polecić jaiś bank i konto z którego
    > mógłbym wysyłać przelewy na różne konta for free, no i oczywiście nie
    > płacić za obsługe?
    A planujesz otrzymywać papierowe,opieczętowane potwierdzenia tych przelewów???

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 4. Data: 2003-09-22 11:39:08
    Od: Jasiu <b...@n...o2.pl>

    > A planujesz otrzymywać papierowe,opieczętowane potwierdzenia tych przelewów???
    > Nie aż tak to nie jest mi potrzebne, jedynie to aby można było wypłacić co jakiś
    czys kase z bankomatu a głównie do polecenia przelewów i

    stałych zlecen

    --
    Pozdrowienia
    Blecota

  • 5. Data: 2003-09-22 18:01:38
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>

    co jakiś czys kase z bankomatu a głównie do polecenia przelewów i

    > stałych zlecen

    No to http://www.vwbankdirect.pl będzie jak znalazł.
    0 PLN za prowadzenie rachunku,
    0 PLN za przelewy z rachunku,
    0 PLN za realizację zlecenia jednorazowego, okresowego lub stałego,
    0 PLN za wydanie lub wznowienie karty VISA Electron,
    0 PLN za token zabezpieczający internetową obsługę rachunku,
    0 PLN za dostęp do obsługi telefonicznej,
    0 PLN za podejmowanie gotówki ze _wszystkich_ bankomatów w Polsce przy
    wypłacie 400 PLN lub powyżej tej kwoty i 1,50 PLN przy wypłacie < 400 PLN
    - chyba największe oprocentowanie RORu - 4% (i to od dowolnego salda)

    Wada (chyba jedyna choć dla mnie nie stanowi to problemu) to praktycznie
    brak oddziałów, więc możesz mieć kłopoty z wpłacaniem _gotówki_

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 6. Data: 2003-09-23 06:48:21
    Od: Jasiu <b...@n...o2.pl>

    Był piękny 2003-09-22 20:01, jednak* Grzegorz Olbrys* napisał :

> [...]

    > Wada (chyba jedyna choć dla mnie nie stanowi to problemu) to praktycznie
    > brak oddziałów, więc możesz mieć kłopoty z wpłacaniem _gotówki_

    Czyli rozumiem że uwazasz iż dać sobie spokuj z mBankiem i uderzyć do
    vwbanku?

    --
    Pozdrowienia
    Blecota

  • 7. Data: 2003-09-23 13:03:58
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 03-09-23 08:48, Użytkownik Jasiu napisał:

    > Czyli rozumiem że uwazasz iż dać sobie spokuj z mBankiem i uderzyć do
    > vwbanku?

    minus VWBD - brak widocznych blokad operacji karcianych, przy małym
    saldzie trzeba samemu pilnować, aby >były środki na następne
    operacje/nie wpaść w debet<. A jak wieść gminna niesie, konto z podpiętą
    kartą winno mieć ze względów bezpieczeństwa tyle w sobie ile trzeba a
    nie całe oszczędności, stąd uwaga na saldo.

    andy_nek

  • 8. Data: 2003-09-23 14:45:41
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > Czyli rozumiem że uwazasz iż dać sobie spokuj z mBankiem i uderzyć do
    > vwbanku?

    Załóż obydwa. Nie płacisz za prowadzenie, to co Ci zależy. Sprawdzisz i
    ewentualnie świadomie zrezygnujesz z jednego. Ale technika bywa zawodna i na
    wszelki wypadek dobrze jest mieć pare gorszy na innym koncie. A jak od czasu
    do czasu masz możliwość odłożenia paru groszy, to mBank ma FI.
    Jeśli zależy Ci na bankomatach i wpłatach na konto IMHO dobrym tandemem jest
    mBank (przelewy, FI, kredyt) i Inteligo (wypłaty w bankomatach PKOBP i wpłaty
    w oddziałach).

    Miłego dnia
    Tomek

  • 9. Data: 2003-09-23 17:45:42
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>

> [...]

    Tak - potwierdzam. To jest właśnie jedna z większych zalet VWBD.
    Gdziekolwiek byś nie był to nie musisz chodzić i szukać bo akurat najbliższy
    bankomat to nie Euronet, PKO czy cokolwiek tam jeszcze. Po prostu znajdujesz
    pierwszy lepszy i już.

    > i 1,50 PLN przy wypłacie < 400 PLN
    >
    > Czyli rozumiem że uwazasz iż dać sobie spokuj z mBankiem i uderzyć do
    > vwbanku?

    Nie miałem nigdy rachunku w mBanku więc nie mogę stwierdzić, żebyś dał sobie
    z nim spokój. Wyliczam tylko zalety VWBD bo mam tam rachunek od dłuższego
    czasu i odpowiada on moim potrzebom.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 10. Data: 2003-09-23 17:58:26
    Od: Jasiu <b...@n...o2.pl>

    Był piękny 2003-09-23 19:45, jednak* Grzegorz Olbrys* napisał :
> [...]
    > z nim spokój. Wyliczam tylko zalety VWBD bo mam tam rachunek od dłuższego

    Serdecznie ci dziękuje za wzystkie rady

    Pozdrowienia
    Blecota