  • 1. Data: 2009-06-10 10:04:10
    Temat: Konto i 2 karty - gdzie?
    Od: "g...@a...pl" <g...@a...pl>

    Witam,

    Który bank proponujecie dla pary która chce mieć wspólny ROR i 2 karty do niego?
    Mbank byłby niezły ale za drugą kartę chcą 1 zl/m - można gdzieś mieć za darmo?
    Żadnych innych wynalazków nie potrzebujemy, tylko konto z obsługą internetową,
    no i 2 karty, wszystko jedno, Electron albo Maestro...

    pozdrawiam, Wojtek

  • 2. Data: 2009-06-10 10:06:22
    Temat: Re: Konto i 2 karty - gdzie?
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik <g...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > internetową,
    > no i 2 karty, wszystko jedno, Electron albo Maestro...

    Konto wspólne i wtedy 2 karty za darmo.

  • 3. Data: 2009-06-10 10:29:47
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-06-10, Robert Wicik <r...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    > Konto wspólne i wtedy 2 karty za darmo.

    W Mbanku tak jest? Znasz z autopsji? Mi na partyline zeznali coś innego.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 4. Data: 2009-06-10 10:43:12
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Drewicz" <h...@w...gdzies.tam> napisał w
    wiadomości news:slrnh2v2or.183.hunter@little-witch.gdzies.tam..
    .

    > W Mbanku tak jest? Znasz z autopsji? Mi na partyline zeznali coś innego.

    Z żoną mam wspólne i 2 karty.
    Nie wiem jak jest z nie-żoną ;]

  • 5. Data: 2009-06-10 11:00:46
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof Drewicz" news:slrnh2v2or.183.hunter@little-witch.gdzies.tam

    > W Mbanku tak jest? Znasz z autopsji? Mi na partyline zeznali coś innego.

    Nie wiem jak kolega, ale ja znam z autopsji :)
    A co do partyline - nie wierz bądź podchodź do tego co ci tam mówią z dużą
    rezerwą. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że gdy byś wykonał jeszcze jeden
    telefon w tej sprawie do mBanku to usłyszał byś zupełnie inną odpowiedź :)

  • 6. Data: 2009-06-10 12:01:39
    Od: "g...@a...pl" <g...@a...pl>

    > "Krzysztof Drewicz" news:slrnh2v2or.183.hunter@little-witch.gdzies.tam

    > Nie wiem jak kolega, ale ja znam z autopsji :)

    A ta autopsja, to z żoną, czy też nie-żoną? Bo to jednak spora różnica pod
    względem prawnym :-)

  • 7. Data: 2009-06-10 12:08:46
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 14:01:39 +0200, g...@a...pl napisał(a):

    > A ta autopsja, to z żoną, czy też nie-żoną? Bo to jednak spora różnica pod
    > względem prawnym :-)

    Przy koncie wspólnym? Niby czemu.

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2009-06-10 12:35:54
    Od: "g...@a...pl" <g...@a...pl>

    > Przy koncie wspólnym? Niby czemu.

    Pojęcia nie mam, znając polskie banki można jednak się spodziewać wszystkiego.

  • 9. Data: 2009-06-10 12:38:44
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 14:35:54 +0200, g...@a...pl napisał(a):

    > Pojęcia nie mam, znając polskie banki można jednak się spodziewać wszystkiego.

    Ja nie pytam o banki, ja pytam o "względy prawne" na które się powołałeś.

    --
    Kojer

  • 10. Data: 2009-06-10 12:59:19
    Od: g...@a...pl

    > Ja nie pytam o banki, ja pytam o "względy prawne" na które się powołałeś.

    Przypuszczam że jest różnica między dwojgiem ludzi (którzy nie są spółką
    cywilną), a małżeństwem? Poczynając od tego że to pierwsze nie ma nawet
    osobowości prawnej.
    W tym konkretnym przypadku to pewnie zależy jaka będzie treść umowy i regulamin
    banku...