  • 11. Data: 2009-06-10 13:05:56
    Temat: Re: Konto i 2 karty - gdzie?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 14:59:19 +0200, g...@a...pl napisał(a):

    > Przypuszczam że jest różnica między dwojgiem ludzi (którzy nie są spółką
    > cywilną), a małżeństwem? Poczynając od tego że to pierwsze nie ma nawet
    > osobowości prawnej.
    > W tym konkretnym przypadku to pewnie zależy jaka będzie treść umowy i regulamin
    > banku...

    "Znaczy, pan nie wiedział a pan powiedział"
    Żaden znany mi bank nie rozróżnia przy koncie wspólnym tego czy zakłada je
    małżeństwo czy nie. Ba, w inteligo mogły takie konto założyć 3 osoby (może
    i dalej mogą, nie chce mi się sprawdzać).

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2009-06-10 13:13:15
    Od: g...@a...pl

    [...]
> [...]
    > małżeństwo czy nie. Ba, w inteligo mogły takie konto założyć 3 osoby (może
    > i dalej mogą, nie chce mi się sprawdzać).

    Znaczy, jednak chodziło Ci o banki :-)
    Skoro różnicy nie ma - tym lepiej...

  • 13. Data: 2009-06-10 13:23:27
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 15:13:15 +0200, g...@a...pl napisał(a):

    > [...]
    > Znaczy, jednak chodziło Ci o banki :-)
    > Skoro różnicy nie ma - tym lepiej...

    Znaczy, rozmawiamy o kontach w banku a ty przywołujesz jakieś względy
    prawne (których w tym przypadku raczej nie ma) zamiast regulaminów banków,
    bo nie wykluczam, że jakiś bank takie rozróżnienie stosuje.
    Ja wolałem ustanowić pełnomocnictwo do swojego konta zamiast zmieniać na
    wspólne. Pełnomocnik może w zasadzie prawie to samo co współwłaściciel (z
    wyjątkiem zamknięcia rachunku i ustalenia kolejnego pełnomocnictwa) a nie
    ma problemu z rozejściem się w razie czego.

    --
    Kojer

  • 14. Data: 2009-06-10 14:20:17
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Który bank proponujecie dla pary która chce mieć wspólny ROR i 2 karty do
    > niego?
    > Mbank byłby niezły ale za drugą kartę chcą 1 zl/m - można gdzieś mieć za
    > darmo?
    > Żadnych innych wynalazków nie potrzebujemy, tylko konto z obsługą
    > internetową,
    > no i 2 karty, wszystko jedno, Electron albo Maestro...

    izi konto bezpłatne i dostajesz drugą kartę do niego

  • 15. Data: 2009-06-10 20:00:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik <g...@a...pl> napisał w wiadomości

    > izi konto bezpłatne i dostajesz drugą kartę do niego

    Ale musieliby srodki miec na obu kontach.
    A tu najwyrazniej chodzi o wspolne korzystanie z puli srodkow bedacych
    na jednym koncie.

  • 16. Data: 2009-06-10 20:43:23
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale musieliby srodki miec na obu kontach.
    > A tu najwyrazniej chodzi o wspolne korzystanie z puli srodkow bedacych na
    > jednym koncie.

    o tym zdecyduje autor wątku, ja dałem darmową alternatywę
    nie każdy wie że można mieć drugą gratisową kartę w mbanku

    moje rozwiązanie jest darmowe, a zaletą pełna kontrola nad drugą osobą

    dziś brat zakładał i pani z lekkim zdziwieniem, ale izi jest dla...
    ja jej: wiem że można i proszę mi założyć

  • 17. Data: 2009-06-10 23:14:59
    Od: EAGLE <d...@g...com>

    On 10 Cze, 12:04, "g...@a...pl" <g...@a...pl> wrote:
> [...]
    > Żadnych innych wynalazków nie potrzebujemy, tylko konto z obsługą internetową,
    > no i 2 karty, wszystko jedno, Electron albo Maestro...

    zapraszam do korzystania z usług

    http://www.bankkredytowy.com.pl/

    to nic nei kosztuje a moze skorzystacie z jakichś usług.