  • 11. Data: 2006-03-24 08:45:42
    Temat: Re: Konto internetowe.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Slawek Kos napisał(a):

    > 5x0,50zl za przelewy (nawet za te do tego samego banku - BRE!)

    mBank -> mBank jest za free.

    > Razem 3,50zl - zaoszczedzilismy 0,46zl dzieki czemu mamy szanse zaplacic
    > dodatkowo za wplate gotowkowa w obcym banku czy 5zl za wyplate z innego
    > bankomatu bo siec duuuzo ubozsza - wlasciwie tylko duze miasta(euronet) oraz
    > D.Slask+Wlkp (bzwbk)

    A po co robic takie dziwne manewry ? Ja mam bezplatnych bankomatow
    (BZWBK + Euronet) doslownie pelno wszedzie.

    Do wplacania to sa wplatomaty.

    > No i 25zl za eKarte...

    A nie lepiej wziasc darmowa KK ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2006-03-24 09:03:02
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > mBank -> mBank jest za free.

    oraz

    > A po co robic takie dziwne manewry ? Ja mam bezplatnych bankomatow
    > (BZWBK + Euronet) doslownie pelno wszedzie.

    A kogo to obchodzi co ty masz?
    Ty utworzyles watek?
    Istotne jest co bedzie mial pytajacy

    > Do wplacania to sa wplatomaty.

    Ktorych jest ... ile?
    Powiedz to mieszkancowi Ustrzyk Dolnych

    > A nie lepiej wziasc darmowa KK ?

    Akurat dostaniesz KK przy zakladaniu konta...
    KK w mbanku NIE JEST darmowa

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2006-03-24 09:09:42
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "mateusz_id" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > w mBanku opłata za polecenie zapłaty wynosi 1,00 niezależnie od ilości
    > obsługiwanych poleceń zapłaty w obrębie konta

    No, i...??
    Cos innego napisalem?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2006-03-24 12:31:58
    Od: "Smokun" <s...@w...wp.pl>

    Slawek Kos napisał news:dvumir$an6$1@inews.gazeta.pl...
    > Bronislaw Wolyniec napisał
    >
    > Na ogol nie daje sie zaplacic tam, gdzie nie przyjma zadnej karty wydanej
    > przez polski (czytaj: nieamerykanski) bank

    A jak jest w rzeczywistości z płatnościami ?
    Szczególnie interesuje mnie płacenie w amerykańskich
    sklepach internetowych.
    Karta Inteligo oznaczona jest Visa czy Visa Electron ?
    Bo z tego co wiem to często nie honorują electronów.

    Dodatkowo powiem, że mam konto w PKO BP (PKO Inteligo)
    co IMO także przemawia na korzyść Inteligo.
    Z kolei taki mBank ma kartę Visa (braciak ma i chwali).

    Pozdrawiam
    Smokun

  • 15. Data: 2006-03-24 12:41:31
    Od: "Smokun" <s...@w...wp.pl>

    Ale leń ze mnie ;-)
    Zajrzałem do Inteligo i mBanku.
    W inteligo Visa Electron a w mBanku można wyrobić e-kartę Visa.
    Duży plus dla mBanku.

    Pozdrawiam
    Smokun

  • 16. Data: 2006-03-24 12:53:11
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Mithos wrote:

    > mBank -> mBank jest za free.

    A ile firm w rodzaju energetyki, wodociągów, czy spółdzielni
    mieszkaniowych ma konta w mBanku ? BO chyba o takie chodzi w kontekście
    comiesięcznych przelewów.

    KJ

  • 17. Data: 2006-03-24 13:03:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Smokun" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Ale leń ze mnie ;-)
    > Zajrzałem do Inteligo i mBanku.
    > W inteligo Visa Electron a w mBanku można wyrobić e-kartę Visa.

    Placac w internecie VE Inteligo placisz jak karta Visa, chyba ze z jakiegos
    powodu lepiej dla ciebie jest VE...

    > Duży plus dla mBanku.

    Tu akurat zaden plus bo obie karty sa jednakowo traktowane...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 18. Data: 2006-03-24 13:09:37
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Smokun pisze:

    > Ale leń ze mnie ;-)
    > Zajrzałem do Inteligo i mBanku.
    > W inteligo Visa Electron a w mBanku można wyrobić e-kartę Visa.
    > Duży plus dla mBanku.

    Tych kart nie należy porównywać. e-KARTA to karta *witualna*, natomiast VE
    Inteligo to karta którą wypłacisz pieniądze z bankomatu, zapłacisz za towary
    w sklepie oraz dokonasz zakupów przez Internet.

    Dodatkowo, za e-KARTĘ trzeba zapłacić 25 PLN na rok, a miesięcznie VE
    Inteligo wyniesie Cię 0.99 PLN - co w skali roku jest ponad połowę mniejszym
    obciążeniem niż e-KARTA.

    Jeśli chodzi o akceptowalność transakcji internetowych to w przypadku VE
    Inteligo i e-KARTY to myślę, że konfrontacja wypada porównywalnie. Płacąc
    przez Internet w przypadku VE Inteligo należy traktować tę kartę jako Visa.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 19. Data: 2006-03-24 13:23:06
    Od: "Smokun" <s...@w...wp.pl>

    Grzegorz Kamionka napisał news:4423ef8d$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > Inteligo i e-KARTY to myślę, że konfrontacja wypada porównywalnie. Płacąc
    > przez Internet w przypadku VE Inteligo należy traktować tę kartę jako

    To jeszcze tylko jedno pytanie :-)
    Czy VE Inteligo posiada kod CVV ?

    Smokun

  • 20. Data: 2006-03-24 13:24:26