  • 11. Data: 2007-05-30 14:56:53
    Temat: Re: Konto internetowe w Getin - polecam
    Od: C...@g...com

    On 29 Maj, 09:35, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > konto internetowe powinno być zakladane korespondencyjnie kurier/internet,
    > a nie poprzez iles tam odwiedzin w placowce banku...
    A ja sie zapytuję: dlaczego ?
    Mamy kazus mBanku i wielokrotne narzekania na firmę kurierską którą
    ten bank się posługuje, narzekania na mLinię przez którą czasami mało
    co można załatwić jak kurier nawali - po co powielać ten model
    biznesu ?
    Jak dla mnie wizyta w oddziale jest wygodniejszym pomysłem niż
    umawianie sie z kurierem i zwalnianie z pracy, a potem: przyjdzie, nie
    przyjdzie, przyjdzie...

  • 12. Data: 2007-05-30 15:33:49
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Tak, tylko że na obsługę konta TOP przez internet czekam sobie już
    ponad 3 tygodnie od dnia podpisania umowy o GB24 (k-to internetowe
    założyłem troszkę wcześniej) i ni widu ni słychu

  • 13. Data: 2007-05-30 15:37:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > ten bank się posługuje, narzekania na mLinię przez którą czasami mało
    > co można załatwić jak kurier nawali - po co powielać ten model

    wiele bankow go powiela i sie sprawdza

    > Jak dla mnie wizyta w oddziale jest wygodniejszym pomysłem niż
    > umawianie sie z kurierem i zwalnianie z pracy, a potem: przyjdzie, nie
    > przyjdzie, przyjdzie...

    dlaczego mam sie zwalniac z pracy jak sie umawiam z kurierem? do mnie
    kurier czasem przyjezdza ok. 22.00 i czekam na niego w pracy lub w domu,
    a placowki bankow sa czynne max do 19.00 i zeby tam pojsc trzeba sie
    zwolnic z pracy,

    oczywiscie w placowce moze byc kolejka i taka wizyta moze trwac nawet
    >1h, jak zakladalem konto oszczednosciowe wlasnie w Getin banku to
    wyjazd do placowki (w czasie pracy oczywiscie) zajal mi ponad 2h!

    idealnie, gdyby mozna bylo i korespondencyjnie i w oddziale - w koncu
    klient nasz pan ;-)

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 14. Data: 2007-05-30 17:14:16
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

  • 15. Data: 2007-05-30 17:36:39
    Od: C...@g...com

    On 30 Maj, 17:37, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > wiele bankow go powiela i sie sprawdza
    Patrząc na ilość wkurzonych na firmę kurierską osób [trochę ich jest]
    to nie zawsze.

> [...]
    > kurier czasem przyjezdza ok. 22.00 i czekam na niego w pracy lub w domu,
    > a placowki bankow sa czynne max do 19.00 i zeby tam pojsc trzeba sie
    Zależy od godzin pracy, poza tym nie wszędzie kurier będzie chciał
    przyjechać o 22.00 i nie zawsze będzie o czasie, akurat ja wolę pójść
    do oddziału niż czekać. Miałem przypadek że kurierowi siadła komórka i
    był pół godz. wcześniej niż się umówiliśmy - całe szczęście że akurat
    przyszedłem wcześniej. Inaczej pewnie bym przynajmniej dzień czekał.
    Dlatego mam lekką awersję do umawiania się na konkretną godz. -
    czasami paradoksalnie szybciej może wyjść postać w oddziale :)

    > idealnie, gdyby mozna bylo i korespondencyjnie i w oddziale - w koncu
    > klient nasz pan ;-)
    Zgadzam się :)
    Ale mam nadzieję że w przypadku omawianym model: oddziały+konto
    internetowe sprawdzi sie lepiej niż w jakimś macbanku gdzie oddziałów
    niet i sobie można niektóre sprawy przez telefon załatwiać i
    załatwiać.