  • 1. Data: 2003-10-11 00:17:42
    Temat: Konto internetowe w Niemczech
    Od: "maciejZ" <m...@o...pl>

    Witam
    j/w temacie.
    Siostra tam studjuje i może normalnie założyć konto w niemieckim banku. Chcę ja
    namówić aby żałożyła konto internetowe tzn. obslugiwanego kanałem internetowym
    (dokładnie coś takiego jak mBank) bo chciałbym poprzez nie płacić za zakupy w
    sklepach i na ebay-u. Jakie są ceny prowoadzenia takiego rachunku, czy sa
    jakies koszty przelewów, czy wydawana jest tez karta.
    Proszę o sugestie i linki (znam niemiecki dość dobrze)

  • 2. Data: 2003-10-13 18:55:07
    Temat: Re: Konto internetowe w Niemczech
    Od: "Czeslaw M." <c...@d...slp.pl>

    maciejZ wrote:

> [...]
    > jakies koszty przelewów, czy wydawana jest tez karta.
    > Proszę o sugestie i linki (znam niemiecki dość dobrze)

    Ja ogladalem www.deutsche-bank.de.
    ---
    Cz.