  • 21. Data: 2005-06-06 20:45:49
    Temat: Re: Konto maklerskie w mbanku?
    Od: "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Mon, 06 Jun 2005 22:07:10 +0200, Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Dnia Mon, 06 Jun 2005 11:08:02 +0200, "T.Omasz"
    > <t...@x...xn--p-ela> wklepał(-a):

    > To z teorii czy z praktyki? I co to są losowe inwestycje? Znaczy
    > powierzyłbyś
    > swoje pieniądze małpie, żeby zainwestowała?

    Czytałem już o takich eksperymentach. I nie były to urban legends, o ile
    wiem. Rzucano lotkami w kolumnę giełdową, "wirtualnie" zainwestowano po
    1000$ w trafione papiery i po 20 latach tylko 3 (na pięćset przebadanych)
    funduszy dało wyższą stopę zwrotu. Mowa o USA, rzecz jasna.

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 22. Data: 2005-06-06 20:55:36
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Jun 2005 22:45:49 +0200, "T.Omasz"
    <t...@x...xn--p-ela> wklepał(-a):

> [...]
    >1000$ w trafione papiery i po 20 latach tylko 3 (na pięćset przebadanych)
    >funduszy dało wyższą stopę zwrotu. Mowa o USA, rzecz jasna.

    No to jak ktoś zainwestuje swoje oszczędności w ten sposób, to życzę mu
    powodzenia he he.

  • 23. Data: 2005-06-07 09:03:29
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Feanor <zaspamnasylamdresów@o2.pl> wrote:
    > Zauważyliście nową zakładkę papierów wartościowych pod rachunkami ?
    > Jak rachunek będzie bezpłatny i z konkurencyjnymi prowizjami w stosunku do
    > bossa to ja zaraz zakładam :)
    >
    > Pozdrawiam

    a nie wiecie czy w multi zamierzają to też wprowadzić?
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Biedny, kto gwiazd nie widzi bez uderzenia w zęby." S. J. Lec

  • 24. Data: 2005-06-09 22:55:38
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    yayco napisał:
    > 2005-06-06 21:26- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Seba_Fan, gdy pisał:

    > Jasne, zwłaszcza "dot comy" trzymają.
    > Głównie dlatego, że nikt od nich tego śmiecia nie kupi.

    I dlatego czekają do usr*** śmierci, aż się 'trynd' odwróci.

    K.