-
21. Data: 2008-02-25 13:35:22
Temat: Re: Konto online eurobank - problem
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 25 Lut, 14:32, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
> Użytkownik "Jan Strybyszewski"
>
>
> Toyota Ban daje identyczne tokeny (tyle ze z logo Toyoty) - właśnie są
> dwa
> do rachunku wspolnego. Mam taki rachunek - kazdy uzytkownik ma swoj
> login
> a potem swoje hasło rozszerzone o wskazanie tokena
W sumie logiczne.
Jesli bank daje dwie karty do wspolnego konta to i dostep internetowy
tez powinien byc zdublowany.
-
22. Data: 2008-02-25 15:59:08
Temat: Re: Konto online eurobank - problem
Od: Caldrith <k...@i...pEEl>
tata, a Jan Strybyszewski <g...@...pl> powiedzial/a:
>> Jesli faktycznie nie bedzie takich rozjazdow, jak ktos zglaszal, ze
>> po kilkakrotnym skorzystaniu z aplikacji zgodnosc sie rozjechala i
>> cyferki z komorki nie podobaly sie systemowi bankowemu, to wiele to
>> sie nie rozni od zwyklego korzystania z systemu. Przy kilku przelewach
>> w miesiacu nie widze problemu.
> Moj w telefonie narazie odpukac dziala.
a moj padl...
po drugim podejsciu myslalem, ze bedzie dobrze, bo pierwsze zalogowanie
system przelknal, zmienilem sobie haslo, pochodzilem po stronie i dalem
spokoj...
a dzisiaj chcialem sie zalogowac - sorry winetou...
stwierdzilem, ze to bez sensu, pojechalem do placowki, zrezygnowalem z
aplikacji na rzecz tokena sprzetowego i wierze, ze teraz bede mial
swiety spokoj... za te 5,55% mysle, ze 2 zl/m-c oplaci mi sie :]
--
\\\\// _________________________________________.
(~0-0~) /Caldrith! ~|~ 1045924 |
\ J / / there's no emoticon for what I'm feelin' |
`@`___/___________________________________________|
-
23. Data: 2008-02-25 23:40:27
Temat: Re: Konto online eurobank - problem
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
Użytkownik "krzysztofsf"
>> Toyota Ban daje identyczne tokeny (tyle ze z logo Toyoty) - właśnie
>> są
>> dwa do rachunku wspolnego.
> W sumie logiczne.
> Jesli bank daje dwie karty do wspolnego konta to i dostep internetowy
> tez powinien byc zdublowany.
tak ci się wydaje - w ich systemie nie ma logiki
- ten sam rachunek ROR do którego przypięte są 2 karty debetowe VC
pokazują 2 razy (jeden pod drugim) z tym samym saldem (i najwyżej
wolnymi środkami innymi jeśli była operacja) po czym niżej
podsumowują wolne środki i jak masz saldo 1000
to wolnych środków 2000
Nie umieją zrobić w dziale 'karta' czegoś tak prostego jak operacje
tylko tą kartą - wszystkie operacje mogę zobaczyć w historii rachunku
*** blad ***