  • 1. Data: 2002-07-01 19:33:30
    Temat: Konto osobiste a przelew ZUS
    Od: A_Zet <a...@...domku.prv.pl>

    Mam taki klopot: nieswiadomie nie placilem skladki zdrowotnej
    podczas prowadzonej dzialalnosci gospodarczej (jestem rencista,
    wiec mialem ja potracana, wydawalo mi sie, ze jeden czlowiek = jedna
    skladka...). Zaprzestalem tej dzialalnosci z koncem zeszlego roku,
    no i teraz musze zaplacic za trzy lata wstecz wraz z odsetkami.
    ZUS sie zgodzil na raty, ale nie mam jak tego dokonacac z konta
    internetowego. Czy ktos z Panstwa ma pomysl, jak te platnosci
    zrealizowac bez konta biznesowego - nie moge go zalozyc,
    bo nie prowadze dzialanosci! :-) A mam rachunki przez internet
    w 3. bankach (mBank, LG i BSK), wiec moge zalozyc w czwartym,
    tylko gdzie? Bo banki chyba nie przewidzialy takiego przypadku?

    --
    Adek

  • 2. Data: 2002-07-01 19:50:35
    Temat: Re: Konto osobiste a przelew ZUS
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    "A_Zet" <a...@...domku.prv.pl> wrote in message

    > bo nie prowadze dzialanosci! :-) A mam rachunki przez internet
    > w 3. bankach (mBank, LG i BSK), wiec moge zalozyc w czwartym,
    > tylko gdzie? Bo banki chyba nie przewidzialy takiego przypadku?

    Czemu nie z LGnet? Tam jest przelew do ZUS.

  • 3. Data: 2002-07-01 20:19:50
    Od: A_Zet <a...@...domku.prv.pl>

    On Mon, 1 Jul 2002 21:50:35 +0200, "Robert" <m...@w...pl>
    wrote:

    >"A_Zet" <a...@...domku.prv.pl> wrote in message

    >Czemu nie z LGnet? Tam jest przelew do ZUS.

    O kurcze! Dzieki, zagladam tam codziennie, co kilka dni robie
    przelewy a nie zwrocilem uwagi... :-( I jak tu sie dziwic starym
    dorozkarskim szkapom, ktore znaly jedna trase na pamiec. :-)

    --
    Adek

  • 4. Data: 2002-07-01 20:51:47
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    > O kurcze! Dzieki, zagladam tam codziennie, co kilka dni robie
    > przelewy a nie zwrocilem uwagi... :-( I jak tu sie dziwic starym
    > dorozkarskim szkapom, ktore znaly jedna trase na pamiec. :-)

    Przelewy - zak

  • 5. Data: 2002-07-01 21:00:30
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A_Zet" <a...@...domku.prv.pl>
    napisał w wiadomości

> [...]
    > przelewy a nie zwrocilem uwagi... :-( I jak tu
    sie dziwic starym
    > dorozkarskim szkapom, ktore znaly jedna trase na

    A jakbyś bardzo chciał to możesz sobie załozyc
    jeszcze jedno osobiste w BZWBK konto 24+ i tez
    masz internetowe formatki dla zusowskich przelewów
    :-)

    Sark

  • 6. Data: 2002-07-02 03:56:31
    Od: A_Zet <a...@...domku.prv.pl>

    On Mon, 1 Jul 2002 22:51:47 +0200, "Robert" <m...@w...pl>
    wrote:

    >"A_Zet" <a...@...domku.prv.pl> wrote in message

    >Przelewy - zak?adka/opcja sk?adki ZUS, przed chwil? jeszcze raz
    >sprawdzi?em (sam nie korzystam z tej funkcji, ale mam nadziej?, ?e
    >dziala).
    >
    >Jak nie, to Inteligo konto prywatne tez ma do ZUS. Gdybys zakladal konto
    >w Inteligo, to podam Ci numer polecaj?cego :), ale mam nadziej?, ?e LG
    >zadzia?a - taniej!

    Dzieki, juz sprawdzilem LG, ma rowniez te opcje ktora potrzebuje
    czyli skladka zdrowotna. :-) Wiec klopot z glowy.

    Pozdrawiam i podziekowania rowniez dla Sarka.

    --
    Adek

  • 7. Data: 2002-07-02 04:03:26
    Od: A_Zet <a...@...domku.prv.pl>

    On Mon, 01 Jul 2002 21:33:30 +0200, A_Zet
    <a...@...domku.prv.pl> wrote:

    >wydawalo mi sie, ze jeden czlowiek = jedna
    >skladka...

    A tak swoja droga, lekko OT, z ta skladka to jest grubo nie
    w porzadku. Swego czasu Weiss w Zetce rozmawial na ten temat
    z przedstawicielem MinPracy, Rzecznikiem Praw Obywaqtelskich
    i jeszcze z kims chyba. W konkluzji w s z y s c y stwierdzili, ze
    jest to akt prawny niekonstytucyjny, ale nie da sie go zaskarzyc
    przez obywatela. :-( A u Niemcow ponoc bez klopotu...

    Chodzi o przypadek, gdy firma nie przynosi zyskow wiec faktycznie
    obywatel placi wowczas dwie skladki zamiast jednej.

    --
    Adek