  • 11. Data: 2005-05-10 05:49:43
    Temat: Re: Konto osobiste w ing banku śląskim ktos ma???
    Od: gogo <g...@i...pl>

    > Wszelkie dotychczasowe reklamacje dot. złego naliczania prowizji
    > (zdażyło się dwa razy )
    Czy to nie przekreśla tego banku ?

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2005-05-10 06:43:20
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia 9 May 2005 20:01:24 +0200, K napisał(a):

    > MAm pytanie czy polecacie konto w ing banku ślaskim???

    kolo 18 w kilku oddzialach w wawie jakos zawsze trafialem na kolejki, w
    ktorych schodzilo mi sie ze 30 minut

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 13. Data: 2005-05-10 07:27:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    gogo napisał(a):

    > Czy to nie przekreśla tego banku ?

    Pokaż mi bank, któremu nie zdarzyła się żadna wpadka.

  • 14. Data: 2005-05-10 08:18:44
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-05-10, gogo <g...@i...pl> wrote:

    > Czy to nie przekreśla tego banku ?
    Nie - bo ludzie się mylą a te prowizje zostały pobrane przy robieniu
    przelewu na rzecz ING przez kasjera...ot wybrał inną prowizję i 1 PLN
    np znikło a nie powinno nic.

    To mam na myśli :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 15. Data: 2005-05-10 08:20:17
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-05-10, Michał Dąbrowski <d...@S...pl> wrote:

    > kolo 18 w kilku oddzialach w wawie jakos zawsze trafialem na kolejki, w
    > ktorych schodzilo mi sie ze 30 minut

    To chyba reguła dla wielu oddziałów różnych banków - tuż przed zamknięciem
    i często zaraz po otwarciu jest tłok.
    Obserwowane w przypadku:
    - MultiBank
    - ING
    - PKO BP (tam to raczej natężenie kolejki rośnie ..:))
    - BPH

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 16. Data: 2005-05-10 08:23:39
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    gogo napisał(a):

    > Czy to nie przekreśla tego banku ?

    Też się dziwię Marcinowi. Nie dość, że wszystkie banki to złodzieje, to
    ten jeszcze dodatkowo oszust! Śmiał się pomylić przy naliczaniu
    prowizji. I to raz ? NIE ! Aż 2 razy! No po prostu skandal.
    Kiedyż, ach kiedyż powstanie w tym kraju bank z perfekcyjnie nieomylnym
    systemem, z miłą, nieomylną obsługą (odporną na zmęczenie, które
    prowadzić może do pomyłek przy naliczaniu prowizji)? Bank, który zapłaci
    klientowi za to, że ten trzyma na koncie parę złotych, udzieli
    nieoprocentowanej pożyczki, kredytu i zapewni wysokie oprocentowanie na
    lokatach. Bank, który wyśle przelew w niedzielę, święto, deszcz, grad,
    niepogodę, nie bacząc na drobne przeszkody w stylu sesji KIR i nawet w
    sytuacji, gdy brakuje paru groszy w saldzie (to, że bank nie realizuje
    przelewu jeśli braknie 2 groszy to przecież skandal!).

    Ach! Miło tak pomarzyć..... My może nie doczekamy takich czasów, ale
    może nasze dzieci, wnuki....

    ;-)

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 17. Data: 2005-05-10 08:44:36
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 10 May 2005 08:18:44 +0000, Marcin Jurczuk napisal/a:

    > Nie - bo ludzie się mylą a te prowizje zostały pobrane przy robieniu
    > przelewu na rzecz ING przez kasjera...ot wybrał inną prowizję i 1 PLN
    > np znikło a nie powinno nic.
    To ja dodam, że podobna pomyłka przytrafiła się w PKO BP przy
    przelewie do Inteligo - pobrali 3zł

    --
    Krzysztof Lerski

  • 18. Data: 2005-05-10 12:19:12
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Prawda, ale nawet jesli nie zrobisz transakcji za odpowiednia sume to
    > zaplacisz maksymalnie 6zl/rok czyli mniej niz za przedplacona. A
    > pomijajac to IMHO wygodniej korzysta sie z debetowej - operacje widac
    > na rachunku, pieniadze nie "gina" w jakiejs otchlania kartowej tylko sa
    > caly czas dostepne.

    Pieniądze można widzieć, ale trzeba założyć OKO. Może to połowiczne
    rozwiązanie, ale przynajmniej widać co się dzieje na koncie karty.

  • 19. Data: 2005-05-11 10:53:46
    Od: gogo <g...@i...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Pokaż mi bank, któremu nie zdarzyła się żadna wpadka.

    Sugerujesz, że sektor bankowy jako całość jest do ..niczego ?

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2005-05-11 11:01:47
    Od: gogo <g...@i...pl>

    PshemeK napisał(a):

> [...]
    > systemem, z miłą, nieomylną obsługą (odporną na zmęczenie, które
    > prowadzić może do pomyłek przy naliczaniu prowizji)?

    /ciach/

    Rozumiem ironię. Jednak nie zapominajmy, że bank jest instytucją
    szczególnego zaufania. Od banku wymaga się więcej niż np. od sprzedawcy
    pietruszki. Banki są tego świadome i czerpią z tego powodu duże zyski.
    Skąd się wziął miliard zysku PKO BP ? Prowizje płaci się za wszystko. Są
    środki w bankach na poprawę jakości usług. Nie można przechodzic do
    porządku dziennego nad bylejakością usług bankowych, a pomyłki w
    naliczniu prowizji są tego przejawem. Są też gorsze blędy, pełno ich
    przykładów na liście. Trzeba o tym pisać. Banki mają jeszcze wiele do
    zrobienia, i same by na tym zyskały najwięcej. Jeszcze mnówstwo ludzi
    nie korzysta z banków.

    pozdrawiam