  • 21. Data: 2005-05-11 11:22:31
    Temat: Re: Konto osobiste w ing banku śląskim ktos ma???
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    gogo said the following On 2005-05-11 12:53:
    [...]

    > Sugerujesz, że sektor bankowy jako całość jest do ..niczego ?

    A czy TY się nigdy nie pomyliłeś? Tak sam sobie odpowiedź.

    KJ

  • 22. Data: 2005-05-11 11:33:08
    Od: gogo <g...@i...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > gogo said the following On 2005-05-11 12:53:
    > [...]
    >

    > A czy TY się nigdy nie pomyliłeś? Tak sam sobie odpowiedź.
    >
    > KJ
    no dobrze, jestem do niczego, nie powierzajcie mi pieniędzy bo was
    oszukam i wezme prowizję :-)

  • 23. Data: 2005-05-11 11:37:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > no dobrze, jestem do niczego, nie powierzajcie mi pieniędzy bo was
    > oszukam i wezme prowizję :-)

    Oszukam? A ktoś Cię oszukał? To trzeba było lecieć na policję - wszak to
    przestępstwo. A prowizje to normalna sprawa. Jak Ci się wydają za duże, to
    szukasz innego banku, albo trzymasz kasę w skarpecie. Chyba nikt Cie nie
    zmusza do korzystania z usług banków?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 24. Data: 2005-05-11 11:41:19
    Od: gogo <g...@i...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Oszukam? A ktoś Cię oszukał?
    było we wsześniejszym poscie - bank pobrał prowizje a nie powinien

    To trzeba było lecieć na policję - wszak to
    > przestępstwo. A prowizje to normalna sprawa. Jak Ci się wydają za duże, to
    > szukasz innego banku, albo trzymasz kasę w skarpecie.

    i z tej rady korzysta większosc naszego społeczeństwa

  • 25. Data: 2005-05-11 11:47:54
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    gogo napisał(a):

    > było we wsześniejszym poscie - bank pobrał prowizje a nie powinien

    Od tego ludzie uczeni w piśmie wymyślili instytucję reklamacji.

  • 26. Data: 2005-05-11 11:55:32
    Od: gogo <g...@i...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Od tego ludzie uczeni w piśmie wymyślili instytucję reklamacji.

    Zgadza się, ale co z tego ?
    Pierwszy post w wątku zapytywał o konto w konkretnym banku. Ktoś
    odpowiedział , ze bank myli się na prowizjach. Przy obecnych stopach
    procentowych, prowizjach i opłatach dopłaca się do rachunku bankowego.
    Jeżeli jeszcze trzeba wkalkulować jakieś procedury reklamacyjne to
    trzeba niestety stwierdzić, że rachunek bankowy jest tylko dla tych ,
    którzy muszą go mieć pod jakimś przymusem. Bo np. inaczej nie dostaną
    pensji. Nic nowego ztresztą nie stwierdzam. To powszechna wiedza.

    pozdrawiam

  • 27. Data: 2005-05-11 11:58:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    gogo said the following On 2005-05-11 13:41:
    > Glenn napisał(a):
    [...]

    > było we wsześniejszym poscie - bank pobrał prowizje a nie powinien

    Żeby było oszustwo to musi być celowe działanie. Tak samo, nie ma
    kłamstwa gdy się wypowiada coś nieświadomoie.
    Ale po co ja takie rzeczy piszę, i tak nie zrozumiesz.

    KJ

  • 28. Data: 2005-05-11 11:58:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    gogo napisał(a):

> [...]
    > którzy muszą go mieć pod jakimś przymusem. Bo np. inaczej nie dostaną
    > pensji. Nic nowego ztresztą nie stwierdzam. To powszechna wiedza.

    Powszechna... Taaa... OK, niech tak zostanie. Mam ciekawsze rzeczy do
    roboty.

  • 29. Data: 2005-05-11 12:35:55
    Temat: [OT] Za wolność naszą i waszą; [was] Re: Konto osobiste w ing banku śląskim ktos ma???
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-11 13:55- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy gogo,
    wyłuszczający(a) się następująco:
    [...]
> [...]
    > którzy muszą go mieć pod jakimś przymusem. Bo np. inaczej nie dostaną
    > pensji. Nic nowego ztresztą nie stwierdzam. To powszechna wiedza.

    Może zatem trzeba coś zrobić, zwłaszcza że piszemy w grupie, w której
    dominują posiadacze nie jednego, ale kilku rachunków. Ludzie! Kto nas
    zmusza? To jakiś spisek jest, niech rząd coś z tym zrobi. Ustawę wyda,
    albo co?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 30. Data: 2005-05-11 15:31:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > było we wsześniejszym poscie - bank pobrał prowizje a nie powinien

    To jeszcze nie jest oszustwo. Ale skoro uważasz, że zostałeś oszukany, to
    dlaczego nie zgłosiłeś tego policji?

    > To trzeba było lecieć na policję - wszak to
    >
    > i z tej rady korzysta większosc naszego społeczeństwa

    I tak powinno być. Jak banki przestaną zarabiać, to zmienią politykę :-)

    przyszłość/ Woody Allen