  • 31. Data: 2008-11-03 21:16:46
    Temat: Re: Konto oszczędnościowe Inteligo - bandyckie prowizje
    Od: "L" <...@...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@n...com> napisał w wiadomości
    news:genpc2$7en$1@news.onet.pl...
    > nie inforumuje i płacisz znów 60gr za minutę.. Tysiące takich przypadków.
    > Jedyna rada to 100 x przeczytać..

    Jedyna rada to założyć, ze wszyscy starają się nas oszukać, robią biznes na
    każdym kroku. Każdy doi każdego. Miłość bliźniego to bajka.

  • 32. Data: 2008-11-03 21:21:21
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Jedyna rada to założyć, ze wszyscy starają się nas oszukać, robią biznes
    > na każdym kroku. Każdy doi każdego. Miłość bliźniego to bajka.

    Ja ostatnio zgapilem sie w Eurobanku z KK i przelew nie poszedl.
    Kilkadziesiat zlotych. Naliczyli % i 15zl kary. Wyszlo mi, ze %+kara za
    kilka dni przeterminowania splaty minimalnej dalyby ok. 900% rocznie (cos
    70zl bylo do splaty). Fakt - moja wina. Fakt - stoi 15zl w TOiP. Zlozylem
    reklamacje motywujac to niewspolmiernie wysokimi odsetkami i kara do salda
    zadluzenia. Odrzucili. Zlozylem ponownie powolujac sie m.in. na opinie
    Gazety Prawnej, iz bank nie moze za to samo naliczac 2 oplat. Wnioskowalem o
    te 15zl, bo same % jakies tam grosze... zlotowka z ogonkiem czy jakos tak.
    I... uznali. Napisali pismo w sensie "zeby to nam bylo ostatni raz, bo juz
    tak nie uznamy wiecej!".

    Moral: reklamuj, a jak nie uznaja to zapomnij o PKO BP (co nalezalo zrobic
    juz dawniej - ja tez mialem Inteligo od poczatku, gdy jeszcze PKO nie
    maczalo paluchow i powiedzialem pa dosc szybko, gdy zaczelo).

  • 33. Data: 2008-11-03 21:23:15
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 3 Nov 2008 12:07:28 -0800 (PST), Ekoman <z...@g...pl>
    wrote:

    >Niestety Kris nie mam już tych pozostałych pieniędzy, bo musiałem
    >wpłacić ratę na mieszkanie i de facto zabrakło mi 500 zł. Jeśliby w
    >regulaminie zamiast 0,4% prowizji byłoby 76% i bank złupałby mnie na
    >100 tys to też wszystko byłoby ok., bo nie doczytałem regulaminu?

    A gdyby tu było w przyszłości przedszkole przyszłości, i gdyby przez
    jezdnię przechodził syn, którego jeszcze nie macie, sprawdzić czy nie
    ksiądz...

    Serio nie czytałeś regulaminu? I serio najpierw wycofałeś dwie stówy
    "na próbę", a zaraz potem rzeczywistą kasę?

    To... hm... ciekawe.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 34. Data: 2008-11-03 21:26:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

    > Prowizję liniową za wypłatę własnych środków (dodatkowo z ograniczeniem
    > dolnym a bez górnego) uważam za paranoję.

    A brak odsetek od zerwanej przed terminem zapadalnosci lokaty?

    MK

  • 35. Data: 2008-11-03 21:28:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Ekoman" <z...@g...pl> wrote in message
    o.googlegroups.com...

    Wyobraź sobie, Robert, że nic nie podpisywałem. Mam jedynie podpisaną
    umowę z 2001 roku z Oddziałem Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A.

    A slyszales o bankowym pidpisie elektronicznym?

    MK

  • 36. Data: 2008-11-03 21:28:48
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Owszem, ale skoro ludzie nie czytają i się w to pakują?

    Ale wiesz, bank to do pewnego stopnia instytucja zaufania publicznego.
    Powinnny tam być zachowane pewne standardy, a nie takie bazarowe pułapki
    klasy trzy-karty. Dodatkowo autor wątku napisał, że w trakcie wykonywania
    operacji nie pojawia się informacja o tej prowizji.

    Patrząc tak skrajnie liberalnie, to za chwilę będzie strach kupić butelkę
    wódki (albo trzeba będzie czytać opisy po kilka stron A4), bo będą wodą
    rozwadniać i tłumaczyć, że jak się nie podoba to głosuj nogami - kupuj gdzie
    indziej. Naturalnie zbankrutują. A na ich miejsce powstanie 2 nowych, którzy
    dla odmiany zaczną rozwadniać glikolem.

    marekz

  • 37. Data: 2008-11-03 21:30:43
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > A brak odsetek od zerwanej przed terminem zapadalnosci lokaty?

    To mi się akurat wydaje OK. A co?

    marekz

  • 38. Data: 2008-11-03 21:35:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > klasy trzy-karty. Dodatkowo autor wątku napisał, że w trakcie wykonywania
    > operacji nie pojawia się informacja o tej prowizji.

    Ostatnio podczas konserwacji systemu w jednym z bankow zostalem zmuszony do
    uzycia w bankomacie karty kredytowej. Tez nie pojawila mi sie informacja o
    oplacie i odsetkach. Chyba powinienem przyjac, ze jej nie bedzie. Niestety
    ten zlodziejski bank mi naliczyl prowizje i do tego jeszcze jakies odsetki.
    Gdzie powinienem to zglosic UOKiK, Arbiter Bankowy czy moze KNF?

    MK

  • 39. Data: 2008-11-03 21:39:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]

    A oplata za zerwanie lokaty?

    > To mi się akurat wydaje OK. A co?

    Pisalem juz kiedys, ze dla mnie wszelakiej masci konta oszczednosciowe to
    odpowiednik miesiecznej lokaty (od momentu dokonania wyplaty).

    MK

  • 40. Data: 2008-11-03 21:40:04
    Od: Piotrek <p...@n...pl>

    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ra
    chunek_oszczednosciowy.htm
    > [...]
    > Więc jakoś specjalnie bank z opłatami się nie kryje.
    > KJ

    Warto jeszcze dodać, że informacja o wysokości pobranej prowizji
    (konkretna kwota) pojawia się w serwisie transakcyjnym przy akceptacji
    przelewu.

    Piotrek