  • 1. Data: 2011-11-26 20:31:28
    Temat: Konto oszczędnościowe - nie internetowe, bez opłat za prowadzenie
    Od: Gołąb <n...@g...com>

    Witam,
    szukam konta dla dwóch osób (mama i babcia), mają te same warunki:
    - darmowe prowadzenie, oraz wpłaty w placówce
    - jako konto oszczędnościowe - głównie wpłacanie i lokaty, karta
    zbędna
    - obsługa w placówce (któraś z poniższych)
    Mertium, ING, Lukas, BPH, WBK, PKO, Pekao, BGŻ, Multibank, AIG,
    Citibank, Nordea, Getin.

    Odpadł już Polbank za ciche wprowadzenie opłaty, babcia nie chce też
    wkładać pieniędzy do banku powiązanego z Grecją.
    Do którego banku skierować kroki?

  • 2. Data: 2011-11-26 22:28:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    [...]
    > Odpadł już Polbank za ciche wprowadzenie opłaty, babcia nie chce też

    Nie pomogę, ale ... o jaką opłatę chodzi?
    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    ----------------

  • 3. Data: 2011-11-26 23:21:44
    Od: Gołąb <n...@g...com>

    On 26 Lis, 23:28, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > [...]
    >
    > Nie pomogę, ale ... o jaką opłatę chodzi?
    > KJ
    Z tego co opowiadała babcia, wprowadzili opłatę za prowadzenie konta,
    albo kartę, a nie dostała żadnego monitu o zmianie regulaminu (możliwe
    że opłata była od początku, nie wiem).
    W efekcie po pół roku przy wypłacie potrącili jej za to akurat tyle,
    co miała odsetek.

  • 4. Data: 2011-11-27 00:04:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 23:28:02 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Nie pomogę, ale ... o jaką opłatę chodzi? KJ

    Chyba o Mistrzowskie.

    Xenocide

  • 5. Data: 2011-11-27 06:03:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Chyba o Mistrzowskie.

    Ale ona ukryta nie była. NAwet chyba papier przysyłali?
    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    ----------------
    GNU is Not Unix

  • 6. Data: 2011-11-27 07:05:58
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >W efekcie po pół roku przy wypłacie potrącili jej za to akurat tyle,
    >co miała odsetek.

    Może babcia jeszcze kuchenkę gazową wymieniła?

  • 7. Data: 2011-11-27 08:46:46
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Gołąb" <n...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...
[...]

    --------
    Alior-konto oszcz-4.35% dzienna kap, dwa konta max na osobe oraz dodatkowo
    ewentualnie 2 wspolne na te sama pare osob. 1 wyplata gratis/mies. z kazdego
    konta. Nie wiem czy nie trzeba miec konta biezacego, ale raczej nie, ale
    nawet gdyby, to bez karty jest gratis. Poczytaj dokladnie regulamin.
    Placowek jest sporo oczywiscie w wiekszych miastach.

  • 8. Data: 2011-11-27 09:17:56
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "Gołąb" <n...@g...com> napisał w wiadomości
[...]
    ===============================

    Bank pocztowy

  • 9. Data: 2011-11-27 11:00:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 26 Nov 2011 12:31:28 -0800 (PST), Gołąb
    <n...@g...com> wrote:

    >Odpadł już Polbank za ciche wprowadzenie opłaty, babcia nie chce też
    >wkładać pieniędzy do banku powiązanego z Grecją.
    A z jakimi państwami powiązania akceptuje? :)

    WAM

  • 10. Data: 2011-11-27 11:55:06
    Od: Gołąb <n...@g...com>

    On 27 Lis, 12:00, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    > A z jakimi państwami powiązania akceptuje? :)
    Z tymi, o których nie mówią w telewizji że bankrutują:)