  • 1. Data: 2009-12-15 18:40:25
    Temat: Konto w EUR + karta Visa
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    Potrzebuję konto w EUR które zasilę w oddziale banku gotówką, do konta ma być
    karta Visa/VE którą można płacić przez internet. Konto i karta powinny być
    darmowe. Generalnie coś podobnego jak jest w BZWBK z MC jednak musi to być
    karta Visa.

    Z góry dzięki za sugestie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 2. Data: 2009-12-15 20:01:08
    Temat: Re: Konto w EUR + karta Visa
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Sinus" news:hg8l6o$em0$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > darmowe. Generalnie coś podobnego jak jest w BZWBK z MC jednak musi to być

    Nie chcę cię martwić ale nie ma takiego produkty na rynku - darmowość, Visa
    i euro rachunek w jednym.

  • 3. Data: 2009-12-17 09:24:26
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Z ciekawości: dlaczego Visa, a nie Master/Eurocard?

    Jeśli koniecznie VE to rozumiem, np. kupno biletów w niektórych liniach.

    A prowadzenie rachunku w euro jest jedynie "magiczne" wobec skaczących co dnia kursów
    o więcej niż wynoszą spready w bankach,
    beznadziejnego oprocentowania i generalnego długoterminowaego trendu kursowego.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-12-17 09:36:31
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 15.12.2009 21:01, Valdi wrote:
    > "Sinus" news:hg8l6o$em0$1@inews.gazeta.pl

    > być
    >
    > Nie chcę cię martwić ale nie ma takiego produkty na rynku - darmowość, Visa
    > i euro rachunek w jednym.

    Zawsze mozna sie udac za zachodnia granice, i zalozyc takie konto (czy
    listownie).
    Z dostepnoscia oddzialow w Polsce moze byc jednak klopot...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2009-12-17 14:58:33
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    ąćęłńóśźż <j...@g...pl> napisał(a):
    > Z ciekawości: dlaczego Visa, a nie Master/Eurocard?
    Pewien internetowy portfel ktory musze doladowywac nie akceptuje MC, tylko
    Visa. Idealna by byla Visa z Polbanku ktora ma kursy-marzenie jednak ten
    internetowy portfel ma MCC (kod merchanta) "gambling" i Polbank nie
    autoryzuje transakcji.

    > Jeśli koniecznie VE to rozumiem, np. kupno biletów w niektórych liniach.
    Nie wazne czy Visa czy VE.

    --
    Sinus

  • 6. Data: 2009-12-17 15:28:11
    Od: "Stiwi" <s...@g...pl>

    Sinus <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Visa. Idealna by byla Visa z Polbanku ktora ma kursy-marzenie jednak ten
    > internetowy portfel ma MCC (kod merchanta) "gambling" i Polbank nie

    Jeśli może być złotówkowa z tego co piszesz, to na Polbanku się świat nie kończy.
    Jeśli transakcja
    jest w EUR jak przypuszczam, to możesz rozważyć też np Multibank i ich złotówkową
    Visa Classic.
    Multibank ma całkiem niezłe kursy walut no i nie dolicza 2% jeśli transakcja w EUR.

    A jeśli chodzi o rachunek w EUR, Visę do rachunku też w EUR i możliwość wpłat w
    okienku, to Pekao
    SA. Ale nie jest to opcja darmowa niestety. Sprawdziłbym również BPH, mają na pewno
    VC w USD, to
    może i w EUR też.

  • 7. Data: 2009-12-17 15:36:16
    Od: "Stiwi" <s...@g...pl>

    > Zawsze mozna sie udac za zachodnia granice, i zalozyc takie konto (czy
    > listownie).
    > Z dostepnoscia oddzialow w Polsce moze byc jednak klopot...

    Przelew SEPA kosztuje 5pln, więc to żaden problem raczej zasilić konto w takim banku
    walutą. Innym
    problemem jest fakt, że zagraniczne banki często nie mają w swoich ofertach czegoś
    takiego jak Visa
    Classic debetowa. W dużej mierze to są kredytówki, a tych zagraniczne banki nie chcą
    dawać
    nierezydentom. Większość oferuje jedynie "bankomatówki" Maestro na przykład.

  • 8. Data: 2009-12-17 15:38:53
    Od: "Stiwi" <s...@g...pl>

    > Pewien internetowy portfel ktory musze doladowywac nie akceptuje MC, tylko

    Nie lepiej w takim razie zasilać ten portfel przelewem SEPA za 5pln?

  • 9. Data: 2009-12-17 19:04:26
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Stiwi <s...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > wą Visa Classic.
    > Multibank ma całkiem niezłe kursy walut no i nie dolicza 2% jeśli transakcja

    Mam mBankową VC, kursy ok ale to jednak nie to co Polbank...

    --
    Sinus

  • 10. Data: 2009-12-17 19:09:39
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Stiwi <s...@g...pl> napisał(a):
    > Nie lepiej w takim razie zasilać ten portfel przelewem SEPA za 5pln?

    Chyba to rozwiązanie będzie jednak najlepsze.

    --
    Sinus