  • 11. Data: 2013-03-10 11:29:55
    Temat: Re: Konto w GNB i 200z? na zakupy u merlina
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 10 Mar 2013 10:44:54 +0100, osa napisał(a):

    > Czyżby na pbb nie można już podawać takich ofert

    Skoro tak zrobiłeś, to chyba można...

    > Trzy niezadowolone osoby w ciągu 30 minut...

    ... tylko czytelnicy niekoniecznie będą tym zachwyceni. :)

    Ogólnie, lepiej podać link do źródła, niż kazać ewentualnym zainteresowanym
    pałętać się po mydealach czy innych grouponach. Co innego, gdyby wejście
    przez dany serwis dawało dodatkowy bonus.

    AK

  • 12. Data: 2013-03-10 13:49:50
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-03-10 11:29, Andrzej Kubiak pisze:

> [...]
    > pałętać się po mydealach czy innych grouponach. Co innego, gdyby wejście
    > przez dany serwis dawało dodatkowy bonus.

    Zgoda, pod warunkiem że wie się, że oferta jest dostępna też poza
    portalem zakupów grupowych. Ja tej oferty na stronach GNB nigdy nie
    widziałem, za to znalazłem w miejscu do którego link podałem. No ale
    rozumiem, że chodzi o to żeby nie dzielić się na grupie informacjami o
    promocjach bo od razu będzie się podejrzewanym, że coś się z tego ma. Ot
    takie nasze polskie piekiełko. Przyjąłem do wiadomości i już nie będę
    umieszczać takich informacji, które mimo że mogłyby kogoś zainteresować
    to jednak część czytelników urażą.

  • 13. Data: 2013-03-10 16:14:37
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 10 Mar 2013 13:49:50 +0100, osa napisał(a):

    > Zgoda, pod warunkiem że wie się, że oferta jest dostępna też poza
    > portalem zakupów grupowych. Ja tej oferty na stronach GNB nigdy nie
    > widziałem, za to znalazłem w miejscu do którego link podałem.

    A ja widziałem, a i na grupie też chyba wspominano.

> [...]
    > takie nasze polskie piekiełko. Przyjąłem do wiadomości i już nie będę
    > umieszczać takich informacji, które mimo że mogłyby kogoś zainteresować

    Osa, coś taka drażliwa? Skoro kilka osób niezależnie od siebie stwierdziło,
    że coś jest nie tak z takim przedstawianiem oferty, to raczej warto się
    zastanowić, czy nie mają racji. Wystarczyło podać taki link:
    http://www.getinonline.pl/konto-perfekcyjne-z-upomin
    kiem

    I nie ma co się obrażać i wygrażać, że zabiera się zabawki z piaskownicy.

    AK

  • 14. Data: 2013-03-10 21:46:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W widzisz w tym linku jakiś kod wskazujący na 'polecenie' oferty?
    > Rozumiem, że sprzedawcy GNB patrząc na klienta widzą tylko prowizję jaką
    > dostaną za wciśnięcie mu produktu jakiego on NIE potrzebuje, ale
    > proponowałbym nie mierzyć wszystkich swoją miarą...

    nie widzę, bo nawet nie klikałem, spokojnie można to znaleźć na stronie
    banku, poza tym już o tym na grupie było

    a co widzą sprzedawcy GNB? bladego pojęcia nie mam, ale zakładam, że jak
    ktoś coś sprzedaje to raczej po to, aby mieć z tego zysk ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS