  • 21. Data: 2006-02-11 16:10:54
    Temat: Re: Konto w HSBC USA
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <7...@n...onet.pl>,
    k...@g...com says...

    > Mozna. Konto czekowe lub oszczednosciowe moze byc z adresem nawet na
    > Antarktydzie. PayPal nie jest w stanie sprawdzic adresu do konta, a nawet
    > imienia i nazwiska. Weryfikuje konto poprzez wyslanie dwoch malych depozytow na
    > konto. Dokladne kwoty trzeba wpisac w serwisie PayPala.

    Paypal weryfikuje adres przez autoryzacje. System autoryzacyjny w
    Stanach jako dadatkowa opcje ma weryfikacje zgodnosci kodu pocztowego
    (ciekawe czy w Polsce tez to dziala)
    Wiele bankow oferuje dopisanie dodatkowego adresu podpietego do karty.
    Nazywa sie to to "authorized shipping address". Bywaja sklepy
    internetowe, ktore wysylaja produkty tylko na adres, ktory przejdzie
    weryfikacje adresowa a niektorzy (takze ja) otrzymuja wyciagi na
    zupelnie inny adres niz adres pod ktorym mieszkaja.

    AP

  • 22. Data: 2006-02-11 16:41:49
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > weryfikacje adresowa a niektorzy (takze ja) otrzymuja wyciagi na
    > zupelnie inny adres niz adres pod ktorym mieszkaja.

    Masz calkowita racje, ale ta autoryzacja jest do KARTY
    KREDYTOWWEJ/DEBETOWEJ/OBCIAZENIOWEJ, a nie do konta czekowego! A ja pisalem o
    weryfikacji samego konta czekowego. Prosze czytac uwaznie :)

  • 23. Data: 2006-02-12 00:24:33
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    A na czym?
    JaC

    > Mnie przez tydzień męczyli, żebym im wyjaśnił na czym polega program Google AdSense
    i na jakiej podstawie dostaje się
    od nich czeki.

  • 24. Data: 2006-02-12 03:18:46
    Temat: Re: FORMULARZE OTWARCIA KONTA HSBC USA TUTAJ
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > http://www.freewebs.com/hsbcusa/
    >
    > Wystarczy sciagnac je, wydrukowac, wypelnic, zamiescic wymagane dokumenty i
    > wyslac do HSBC Usa, a otworza po paru dniach, potem wysla pare listow, karte
    > ,czeki startowe, piny, hasla i po wszystkim :)

    dodałem troche materiałów :)

  • 25. Data: 2006-02-12 10:39:32
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Czy może to być (HSBC/PayPal) adres w Kanadzie zamiast w Stanach?
    JaC

  • 26. Data: 2006-02-12 14:52:12
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > O karte debetowa musisz sam aplikowac. Na sile nie wciskaja. Wyplacac
    > mozesz na
    > calym swiecie. Wyplacalem juz z 50 razy w Polsce. Bylo prowizji 1$. Nigdy
    > nie
    > dzwonili. Nigdy nic nie zablokowali. A co nie wolno mi podrozowac??

    na podanych www czytam:

    > 9. Czy konto jest darmowe?
    > TAK, jedno z kont jest prowadzone za darmo.

    a dalej:

    > 20. Czym różni się konto czekowe od oszczędnościowego?
    > Oszczędnościowe jest oprocentowane i płatne, w przypadku braku konta
    > czekowego nie można otrzymać karty MasterCard, tylko kartę ATM

    w końcu które jest płatne?
    chciałbym otworzyć konto z kartą wypukłą.

    możesz podać link do tabeli opłat i prowizji, lub zamieścić opłaty na swoich
    www?

    janke

  • 27. Data: 2006-02-12 15:28:37
    Od: "PolandMET" <k...@a...net.pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Nigdy

    > na podanych www czytam:

    > a dalej:

    > w końcu które jest płatne?
    > chciałbym otworzyć konto z kartą wypukłą.

    Przeciez pisze jak byk
    Oszczednosciowe jest platne (Saveing) a Czekowe darmowe (Checking) i do
    niego jest karta

  • 28. Data: 2006-02-12 17:46:06
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Czy może to być (HSBC/PayPal) adres w Kanadzie zamiast w Stanach?
    > JaC

    nie moze

  • 29. Data: 2006-02-13 09:52:05
    Od: "PolandMET" <k...@a...net.pl>

    Użytkownik "kjvirtual" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > dodałem troche materiałów :)

    Na czym polega to weryfikowanie dokumentow ?
    Bo zamiast jechac do Warszawy moglbym zajsc powiedzmy do Fortis Bank, to tez
    bank amerykanski, ale jak znam zycie to zrobia wielkie oczy, wiec musze
    wiedziec co chciec i jak ma to wygladac.

    Czy jak w formularzu zaznacza ze jestem bezrobotny to dostane MasterCarda
    czy nie ? A jakbym podal ze mam firme to beda to sprawdzac ? W koncu
    sprzedaje na eBayu i z tego mam dochody.

    Jako dokumnty do potwierdzenia chce zeskanowac Prawo Jazdy i Dowod osobisty
    (karty). tylko ze tam mam stary adres.
    Cos jak Marcin Cimala, 43-444 Wulka Dolna 133 bez ulicy. Teraz mamy juz
    ulice i np. na wyciagach z banku bedzie nowy adres. Czy nie beda sie rzucac
    o to ?

    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com