  • 1. Data: 2005-12-27 21:04:35
    Temat: Konto w Niemczech, czy w Polsce?
    Od: d...@a...pl

    Witam,

    Od stycznia zaczynam prace w Niemczech. Pracodawca ma przelewac pieniadze
    na konto bankowe. Zastanawiam sie gdzie zalozyc konto.
    Z jednej strony chcialbym miec latwy dostep do konta w obu krajach.
    Z drugiej strony dobrze by bylo, gdyby mozna wykonywac wiekszosc operacji
    (lacznie z przelewem pensji na konto przez pracodawce)
    bez ;-) lub z minimalna prowizja. Dosc wazna jest tez dla mnie mozliwosc
    zalozenia konta przy znajomosci jedynie jezyka angielskiego lub polskiego ;-).
    Czy szanowni grupowicze znaja jakas godna polecenia opcje...

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2005-12-28 17:15:35
    Temat: Re: Konto w Niemczech, czy w Polsce?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 27 Dec 2005 22:04:35 +0100, d...@a...pl wrote:
    >Od stycznia zaczynam prace w Niemczech. Pracodawca ma przelewac pieniadze
    >na konto bankowe. Zastanawiam sie gdzie zalozyc konto.
    >Z jednej strony chcialbym miec latwy dostep do konta w obu krajach.

    To w obu krajach :-)
    Przelejesz sobie czasem grubsza kwote ..

    W niemczech generalnie konto ci pewnie bedzie potrzebne.

    J.