  • 1. Data: 2005-10-06 08:26:43
    Temat: Konto w PLN i GBP - BZWBK czy NORDEA?
    Od: "spot" <s...@s...pl>

    Witajcie,

    Muszę dzisiaj podjąć ostateczną decyzję co do założenia konta walutowego -
    GBP (oraz w PLN, celem przelewania środków z walutowego). Po wstępnej
    analizie, wybrałem oferty NORDEA i BZWBK i teraz waham się, którą z nich
    wybrać. Szczerze mówiąc, jakiś "głos" przekonuje do BZWBK - z uwagi na
    bardziej zaawansowaną ofertę. Prowizje mniej więcej podobne, więc interesuje
    mnie przede wszystkim : jakość obsługi, stosunek do klienta i niezawodność
    narzędzi elektornicznych (online, IVR, SMS).

    Jaka jest Wasza sugestia ? A może gdzie indziej (PKO SA?) - z tym, że
    walutowe konto musi obsługiwać GBP.

    Dziękuję

  • 2. Data: 2005-10-06 10:14:04
    Temat: Re: Konto w PLN i GBP - BZWBK czy NORDEA?
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "spot" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niezawodność narzędzi elektornicznych (online, IVR, SMS).
    >
    > Jaka jest Wasza sugestia ? A może gdzie indziej (PKO SA?) - z tym, że

    Ja mam konto walutowe w EUR i konto w PLN w BZWBK. Jestem zadowolony, serwis
    w internecie chodzi bez zastrzeżeń, robie czasami przewalutowania między
    kontami. Za prowadzenie konta walutowego się nie płaci, za złotówkowe to
    zależy jakie. Jak masz konto w allegro albo masz mniej niż 30 lat to też nie
    będziesz płacił za złotówkowe (Allekonto lub Konto<30 - chyba tak się
    nawyzają). Ja na konto walutowego nie dostaję kasy z zagranicy, ale gdybyś
    korzystał z tego to BZWBK niestety troche kasuje za przekazy SWIFT
    przychodzace, najczesciej 25 zł.
    Ale poza tym jest OK.

    Grześ
    gg 5663072

  • 3. Data: 2005-10-07 19:16:06
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Jak masz konto w allegro albo masz mniej niż 30 lat to też nie
    > będziesz płacił za złotówkowe (Allekonto lub Konto<30 - chyba tak się
    > nawyzają).

    Trochę się pomyliłeś. Konto AlleKarty nazywa się Konto24.pl (jest to jedna z
    odmian Konta24). Natomiast Konto<30 to konto dla osób poniżej 30 lat nie
    mające związku z Allegro.