  • 1. Data: 2009-08-15 17:05:02
    Temat: Konto w VW i lokata
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl>

    Jeśli chciałabym otworzyć lokatę Plus w vw muszę mieć któreś z dwóch
    kont. W koncie Plus płaci się za token 36, czy utrzymywanie konta
    e-direct (aby mieć lokatę) można uznać w praktyce za darmowe, czy jest
    coś, co przeoczyłam?

    TIA
    Renata

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

  • 2. Data: 2009-08-15 17:23:24
    Temat: Re: Konto w VW i lokata
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    > kont. W koncie Plus płaci się za token 36, czy utrzymywanie konta
    > e-direct (aby mieć lokatę) można uznać w praktyce za darmowe, czy jest

    Możesz założyć e-direct i Plus Konto - token będzie za darmo. Wiem co mówię
    bo mam te konta od wielu lat i kiedy chcę zakładam lokaty przez net.
    Pzdr
    Marek

  • 3. Data: 2009-08-15 17:30:52
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl>

    Dnia 15.08.2009 mx <> napisał/a:

    > Możesz założyć e-direct i Plus Konto - token będzie za darmo. Wiem co mówię
    > bo mam te konta od wielu lat i kiedy chcę zakładam lokaty przez net.

    Rozumiem, że nie ma innych jakichś obowiązkowych opłat (jeśli konto
    jest praktycznie martwe) typu obowiązkowa płatna karta, czy
    ubezpieczenie, czy opłata za token w drugim roku użytkowania?

    Renata

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

  • 4. Data: 2009-08-15 17:56:13
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    > jest praktycznie martwe) typu obowiązkowa płatna karta, czy
    > ubezpieczenie, czy opłata za token w drugim roku użytkowania?

    Oczywiście żadnych opłat o których piszesz i nie piszesz nie będzie. Tylko
    za wypłaty z bankomatu poniżej 400 PLN (były okresowo zniesione ale tylko do
    końca lipca, co teraz nie wiem bo straciłem kartę w bankomacie, a wydanie
    duplikatu jest PŁATNE. Przez jakiś czas była opłata za kartę 5 PLN
    miesięcznie, ale jest zlikwidowana na stałe. Reasumując, e-direct + Plus +
    lokaty = ZERO rocznie, a odsetki dopisują!
    Marek

  • 5. Data: 2009-08-16 10:32:00
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Renata Golebiowska" <R...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnh8dqlu.am1.Renata.Golebiowska@localhost.loc
    aldomain...
> [...]
    > kont. W koncie Plus płaci się za token 36, czy utrzymywanie konta
    > e-direct (aby mieć lokatę) można uznać w praktyce za darmowe, czy jest

    otwor zwykly direct, dostaniesz token a pozniej sobie otworz plus i
    ewentulanie biznes, wszystko wtedy jest za free, a z tokena korzystasz przy
    wszystkich

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 6. Data: 2009-08-17 10:06:47
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl>

    Dnia 16.08.2009 wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    >>

    > otwor zwykly direct, dostaniesz token a pozniej sobie otworz plus i
    > ewentulanie biznes, wszystko wtedy jest za free, a z tokena korzystasz przy

    Nie wiem, czy konto dojdzie do skutku. Zadzwoniła do mnie pani z
    anonimowego telefonu i poprosiła o podanie tych wszystkich danych, co
    we wniosku. Na pytanie skąd mam wiedzieć, że pani to pani, pani
    odpowiedziała, że mogę zadzwonić do banku i zapytać, czy taka pracuje
    (ha, ha, ha). Na pytanie dlaczego dzwoni z anonimowego numeru nie
    odpowiedziała nic. Stanęło na tym, że jak chcę, to mogę powędrować na
    rondo ONZ w W-wie i tam założyć konto, a wniosek mi skasowała i tyle.

    Ja wiem, że szanse podszycia się nie są duże, ale są: zadałam pytanie
    na grupie, a jak ktoś bystry, to znajdzie mój telefon w sieci, a
    mniej bystry znajdzie słabo opłacanego pracownika sieci komórkowej,
    który numer mu poda. A przede wszystkim chodzi o procedury: toż to tak
    się nie robi.

    Renata

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

  • 7. Data: 2009-08-17 12:41:46
    Od: "Blue" <h...@p...onet.pl>

    > A przede wszystkim chodzi o procedury: toż to tak
    > się nie robi.

    A jak powinno się robić? Widocznie w tym banku takie sa procedury.

  • 8. Data: 2009-08-17 12:45:16
    Od: k...@o...pl

    próbuję założyć e-direct wspólny ale wg dezinformacji
    rzekomo nie da się: indywidualny owszem, można dać
    innej osobie pełnomocnictwo ale współwłasności nie można

  • 9. Data: 2009-08-17 15:18:52
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl>

    Dnia 17.08.2009 Blue <h...@p...onet.pl> napisał/a:

    > A jak powinno się robić?

    Bezpieczniej.

    >Widocznie w tym banku takie sa procedury.

    Widocznie.

    Renata

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

  • 10. Data: 2009-08-17 15:19:33
    Od: cp <cp@_pl._pl>

    On Mon, 17 Aug 2009 14:41:46 +0200, "Blue" <h...@p...onet.pl> wrote:

    >A jak powinno się robić? Widocznie w tym banku takie sa procedury.

    Byl juz na tej grupie kilka razy poruszany temat "anonimowych"
    telefonow z banku.

    Takie procedury bankowe, jesli takowe sa, wydaja sie nie byc
    bezpieczne i zapewne nie znajduja akceptacji wsrod wielu kljentow.

    Czy banki nie moglyby wprowadzic hasla o ktore moglby sie klient
    spytac dzwoniacego pracownika? Jako minimum - mozna by sie tez np
    pytac np o date i numer umowy.