  • 1. Data: 2010-01-28 08:41:45
    Temat: Konto w banku do kontroli wydatków - jakie polecacie
    Od: Krzysztof Wiśniewski <t...@t...pl>

    Witam,
    jakie konto byście polecili, musi spełniać następujące warunki:
    - ma służyć jako konto kontrolujące wydatki
    - będzie na nie przelewana kwota około 1500 zł miesięcznie
    - muszą być dwie karty, co za tym idzie nie chce ponosić jakiś wielkich
    kosztów z tym związanych
    - powinno być jak najtańsze ;)
    - przelewy mnie nie interesują więc mogą być płatne
    - karty kredytowe mnie nie interesują
    - mbank odpada :)

    Pozdrawiam Krzysztof Wisniewski
    --
    Limuzyna na wesele - http://www.limuzyna-amor.com.pl
    Hurtownia biżuterii - http://www.karat1.pl

  • 2. Data: 2010-01-28 09:11:23
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof Wiśniewski" news:op.u68ifvzvrf3az3@wisnia.alatek.com

    > - muszą być dwie karty, co za tym idzie nie chce ponosić jakiś wielkich
    > kosztów z tym związanych

    dwie karty do tego samego rachunku dla jednej osoby? po jakiego grzyba?

    DBnet.

  • 3. Data: 2010-01-28 09:16:54
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości

    > dwie karty do tego samego rachunku dla jednej osoby? po jakiego grzyba?

    Skad wiesz, ze dla jednej osoby?

  • 4. Data: 2010-01-28 09:42:47
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Valdi" <V...@v...pl> writes:

    > "Krzysztof Wiśniewski" news:op.u68ifvzvrf3az3@wisnia.alatek.com

    > dwie karty do tego samego rachunku dla jednej osoby? po jakiego grzyba?
    Żeby obie osoby mogły kupować np. "wspólną" spożywkę
    czy chemię?

    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 5. Data: 2010-01-28 09:52:34
    Od: Krzysztof Wiśniewski <t...@t...pl>

    > Żeby obie osoby mogły kupować np. "wspólną" spożywkę
    > czy chemię?
    >
    > KJ

    Dokładnie - dwie osoby będą robić z tego konta zakupy.

    Pozdrawiam Krzysztof Wiśniewski
    --
    www.krzysztof-wisniewski.eu

  • 6. Data: 2010-01-28 09:54:49
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 28 Jan 2010 10:42:47 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Żeby obie osoby mogły kupować np. "wspólną" spożywkę
    > czy chemię?

    W miarę szybko można założyć w Eurobanku z pełnomocnikiem (jakieś 15-20
    minut przy kumatej obsłudze - z kartami niespersonalizowanymi i tokenami
    gsm). Ale 2 karty będą kosztować 1,90zł miesięcznie, bardzo możliwe, że
    odsetki to pokryją.

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2010-01-28 10:05:18
    Od: Krzysztof Wiśniewski <t...@t...pl>

    Dnia 28-01-2010 o 10:54:49 Robert Kois <k...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    > minut przy kumatej obsłudze - z kartami niespersonalizowanymi i tokenami
    > gsm). Ale 2 karty będą kosztować 1,90zł miesięcznie, bardzo możliwe, że

    Dziękuje, faktycznie wygląda bardzo ciekawie.

  • 8. Data: 2010-01-28 10:06:41
    Od: "Patryx" <p...@w...pl>

> [...]
    > kosztów z tym związanych
    > - powinno być jak najtańsze ;)
    > - przelewy mnie nie interesują więc mogą być płatne

    Dobrym wyborem powinno być konto w Toyota Banku:
    http://www.patbank.pl/toyotabank/340/2/

    Płacisz tylko za wydanie kart, 30 zł za pierwszą i 15 zł za drugą. Dodatkowo
    zwrot od 1 do 3% wartości zakupów.

  • 9. Data: 2010-01-28 10:21:14
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Krzysztof Wiśniewski nadaje:
    > - mbank odpada :)

    Biorąc pod uwagę to co napisałeś, pozostaje ci jedynie mBank ;-)

  • 10. Data: 2010-01-28 10:52:17
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Kamil Jońca" news:871vhaefag.fsf@alfa.kjonca

    > Żeby obie osoby mogły kupować np. "wspólną" spożywkę
    > czy chemię?

    Źle zrozumiałem autora - dwie karty dla tej samej osoby, w końcu nie
    napisał, że konto będzie wspólne.