  • 1. Data: 2006-07-27 08:54:46
    Temat: Konto w banku za granica
    Od: Taryk Abu-Hassan <t...@m...com>

    Dzien dobry,
    Interesuje mnie zalozenie konta w ktoryms z bankow zagranicznych z
    naciskiem na Niemcy.
    Czy ktos z Was ma doswiadczenie z bankami za granica? Kont ma byc dla
    obywatela Polski zameldowanego w PL.
    Przekopalem sie przez 142 watki w archiwum i nie znalazlem nic na ten temat.
    Z gory dziekuje za porade.
    --
    Taryk

  • 2. Data: 2006-07-27 09:31:51
    Temat: Re: Konto w banku za granica
    Od: Segra <x...@y...zz>

    Dnia 27-07-2006 o 10:54:46 Taryk Abu-Hassan <t...@m...com>
    napisał(a):

    > Interesuje mnie zalozenie konta w ktoryms z bankow zagranicznych z
    > naciskiem na Niemcy.
    > Czy ktos z Was ma doswiadczenie z bankami za granica? Kont ma byc dla
    > obywatela Polski zameldowanego w PL.

    Jedziesz przykładowo do Berlina otwierasz konto w Deutsche Banku i po
    krzyku. Weź zarówno dowód jak i paszport.Wypłaty w bankomatach DB w Polsce
    za darmo.

    --
    Segra

  • 3. Data: 2006-07-27 09:47:05
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    On 2006-07-27 11:31:51 +0200, Segra <x...@y...zz> said:

    > Jedziesz przykładowo do Berlina otwierasz konto w Deutsche Banku i po
    > krzyku. Weź zarówno dowód jak i paszport.Wypłaty w bankomatach DB w
    > Polsce za darmo.

    Jestes pewien/pewna? Znajomy twierdzil, ze nie chcieli mu otworzyc
    konta w DE, bo nie byl tam zameldowany.
    --
    T.A.R.Y.K.
    Transforming Artificial Replicant Yearning for Killing

  • 4. Data: 2006-07-27 19:32:29
    Od: Mario <o...@o...pl>

    > Jestes pewien/pewna? Znajomy twierdzil, ze nie chcieli mu otworzyc konta
    > w DE, bo nie byl tam zameldowany.

    To zależy od inteligencji obsługi.....bywa różnie, w jednym oddziale nie
    chcą założyć w innym nie ma problemu....

    --
    MZ

    Freude am Fahren

  • 5. Data: 2006-07-27 20:08:42
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    On 2006-07-27 21:32:29 +0200, Mario <o...@o...pl> said:

    > To zależy od inteligencji obsługi.....bywa różnie, w jednym oddziale
    > nie chcą założyć w innym nie ma problemu....

    A jakies porady co do bankow w DE? Niestety bank musi miec takze czesc
    'analogowa' :)

  • 6. Data: 2006-07-28 01:21:25
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > obywatela Polski zameldowanego w PL.
    > Przekopalem sie przez 142 watki w archiwum i nie znalazlem nic na ten temat.

    Opis jak otworzyc konto w USA - www.kontowusa.prv.pl

    Otworzylem konto w USA, UK oraz Hong Kongu w HSBC z Polski z polskimi
    dokumentami i polskim meldunkiem. Nigdzie sie nie ruszalem za granice.