  • 1. Data: 2005-05-11 20:29:26
    Temat: Konto w krajach UE
    Od: "AD" <e...@o...pl>

    Czesc

    Jestem zielona w temacie, czy orientujecie sie jak ( i jakie dokumenty
    trzeba przedstawic ), zeby zalozyc sobie konto w jednym z krajow UE ?

    Iwona

  • 2. Data: 2005-05-11 20:49:08
    Temat: Re: Konto w krajach UE
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    AD napisał(a):

    > Jestem zielona w temacie, czy orientujecie sie jak ( i jakie dokumenty
    > trzeba przedstawic ), zeby zalozyc sobie konto w jednym z krajow UE ?

    W Polsce na ten przykład wystarczy dowód osobisty. Można przez Internet
    lub w oddziale.

    BPNMSP

  • 3. Data: 2005-05-11 23:11:54
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "AD" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    >
    > Jestem zielona w temacie, czy orientujecie sie jak ( i jakie dokumenty
    > trzeba przedstawic ), zeby zalozyc sobie konto w jednym z krajow UE ?

    Witam,

    Beda dwa dokumenty z tego co sie orientuje. Dowod zamieszkania lub dowod
    zaplaty ( rachunek za gaz, telefon itp) a drugi to paszport.
    Zazwyczaj na rachunku musi istniec Twoje imie i nazwisko tak aby ban
    wiedzial iz daje konto i np karty osobie wiarygodnej.
    Nie sadze aby gdziekolwiek mozna bylo zalozyc konto w banku, dostac kartu i
    to wszytko tylko przez pokazanie paszportu lub dowodu.

    Ja w UKu musialem sie nachodzic ale mam konto :)

    Jest jedna wada - nie mozna za duzo pieniedzy trzymac na takich kontach poza
    granicami kraju bo Urzad Skarbowy danego kraju wczesniej czy pozniej kazde
    odprowadzic podatek albo zlozyc zeznanie podatkowe.

    Pozdro
    Piotrek

  • 4. Data: 2005-05-12 06:43:16
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Nie sadze aby gdziekolwiek mozna bylo zalozyc konto w banku, dostac kartu
    > i to wszytko tylko przez pokazanie paszportu lub dowodu.

    Owszem mozna. Osobiscie zalozylem przez internet, tylko ksero paszportu
    przeslalem poczta.

  • 5. Data: 2005-05-12 07:22:21
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Owszem mozna. Osobiscie zalozylem przez internet, tylko ksero paszportu
    > przeslalem poczta.
    A gdzie jesli można wiedzieć? :)
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 6. Data: 2005-05-12 07:41:58
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    www.patagon.es

  • 7. Data: 2005-05-12 08:44:26
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    a co z depozytem 5000 eur? albo ile tam tego jest? :>

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    67 1060 0076 0000 3020 0120 2620

  • 8. Data: 2005-05-12 09:51:43
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    >a co z depozytem 5000 eur? albo ile tam tego jest? :>

    6000 eur (chyba ze ostatnio zmienili). Po prostu przelalem z konta w Polsce
    na konto otwarte przez internet. Z tym ze to nie jest depozyt w znaczeniu,
    ze kasa jest zablokowana. Po prostu po wplynieciu pieniedzy uruchamiaja
    procedure wysylki umowy do podpisu, ktora im sie odsyla razem z kopia strony
    z paszportu. Jak dostana przesylke, wysylaja karte i konto jest uruchomione.
    A wplaconym depozytem mozna swobodnie dysponowac.

  • 9. Data: 2005-05-14 22:33:42
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z kopia strony z paszportu. Jak dostana przesylke, wysylaja karte i konto
    > jest uruchomione. A wplaconym depozytem mozna swobodnie dysponowac.

    Czyli zabezpieczeniem jest Twoj depozyt ktory nie jest maly ;) A co do
    blokad to przekonasz sie jak uruchomia kredyt. Ja w Baryclase mam jakies
    dziwne blokady ale nie sa one dlamnie uciazliwe.
    Konto mam w UKjua.

    Pozdrawiam
    Piotrek