  • 11. Data: 2009-08-18 07:20:48
    Temat: Re: Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 18 Aug 2009 09:18:29 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^

    > To w końcu walutą rozliczeniową są obecnie złote czy dolary?

    No głupio to napisali, bo pewnie im chodziło, że obciążenie konta jest w
    złotych. A jak to jest to trzeba by jakiegoś posiadacza spytać czy już
    został niezwłocznie poinformowany i o czym ;)

    Xenocide

    Xenocide

  • 12. Data: 2009-08-18 09:00:48
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Raff" news:054245de-b4db-40d9-b5ab-b9989e9fd755@24g2000yqm
    .googlegroups.com

    > Konto dbnet w DB PBC. Visa Electron. Kursy takie sobie, ale nie
    > ździerają tak mocno.

    Masz jakieś porównanie ich kursów np. z mBankiem?

  • 13. Data: 2009-08-18 09:02:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:h6cn5u$1if8$3@opal.icpnet.pl

    > FX - chodzi o kursy walut. mBank ma je średnie, ale za to wypłata z
    > zagranicznego banku nie wiąże się z prowizją.
    > W Polbanku odwrotnie - 10 zł za wypłatę, ale kursy o niebo lepsze ;-)

    Może się mylę, ale czy przy małych kwotach (zakładamy wypłatę w strefie
    euro) "w starciu" mBank vs. Polbank będzie remis?

  • 14. Data: 2009-08-18 10:46:45
    Od: Pawel <p...@p...wp.pl>

    Dzieki za propozycje.

    Zapomnialem dodac, ze wyplaty beda w roznych dziwnych walutach w
    roznych krajach, nie tylko w EUR czy USD.

    Trzeba sie bedzie przyjrzec Aliorowi.

    Pzdr

    Pawel

  • 15. Data: 2009-08-18 10:48:44
    Od: Pawel <p...@p...wp.pl>

    On 18 Aug., 07:22, BK <b...@g...com> wrote:

    > Hyhy to na czym by taki Bank zarobil? :)

    Na % na przyklad - nie zalezy mi na tym, zeby saldo na rachunku bylo
    oprocentowane niebotyczna stawka. Albo bank bedzie mial jakis
    wyrafinowany program cross-sellingowy i bedzie mial nadzieje wycisnac
    ze mnie kase w inny sposob (a ze sie nie dam, to inna sprawa :-)

  • 16. Data: 2009-08-18 11:43:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 18 Aug 2009 03:46:45 -0700, Pawel napisał(a):

    > Dzieki za propozycje.
    >
    > Zapomnialem dodac, ze wyplaty beda w roznych dziwnych walutach w roznych
    > krajach, nie tylko w EUR czy USD.
    >
    > Trzeba sie bedzie przyjrzec Aliorowi.

    To tylko Polbank, no chyba że będziesz naprawdę mało wypłacał to fakt, 10
    PLN w Polbanku za wypłatę z banomatu, czyni to mało opłacalne. No chyba,
    że można płacić kartą to wtedy VE albo jakaś kk z Polbanku.

    Xenocide

  • 17. Data: 2009-08-18 16:51:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To tylko Polbank, no chyba że będziesz naprawdę mało wypłacał to fakt, 10
    > PLN w Polbanku za wypłatę z banomatu, czyni to mało opłacalne. No chyba,
    > że można płacić kartą to wtedy VE albo jakaś kk z Polbanku.

    Tak, najlepiej kk Polbank Era, 1% wydanej kasy jeszcze wróci do Ciebie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2009-08-25 14:27:53
    Od: Pawel <p...@p...wp.pl>

    Wszedlem dzis do oddzialu Polbanku, zobaczylem kolejke i wyszedlem.
    Wszedlem do Aliora, pustki, konto otworzylem w 10minut. Pozostaje
    tylko trzymac kciuki za to, zeby teraz nie zmienili nagle TOiP i nie
    wprowadzili oplat za wyplaty za granica.

    Jeszcze raz dzieki za pomoc.