  • 11. Data: 2012-10-01 10:46:18
    Temat: Re: Konto z premia - czy da sie wyciagnac jakis bonus?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 30 Sep 2012 22:55:55 +0200, wromek napisał(a):

    > A o kwotach i za co-mozemy pogadac na privie.

    No dobra... żadnej tajemnicy nie ujawniam, interesu ci nie psuję, bo sam
    podałeś praktycznie wszystko czarno na białym, choć od początku się
    domyślałem, o co kaman. Z ciekawości: ktoś tu się jeszcze łapie na twoją
    propozycję?

    AK

  • 12. Data: 2012-10-01 17:06:56
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

> [...]
    > podałeś praktycznie wszystko czarno na białym, choć od początku się
    > domyślałem, o co kaman. Z ciekawości: ktoś tu się jeszcze łapie na twoją

    Tak, każdy, kto potrzebuje (lub tylko chce zarobić) jakiegoś produktu z tej
    listy.
    Różne produkty są różnie opłacane dlatego po szczegóły zapraszam na priv.

    --
    pozdrawiam, wromek