  • 11. Data: 2004-02-17 07:27:18
    Temat: Re: Konto zagraniczne - nie jest latwo :-(
    Od: poco <p...@n...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote in
    news:ste2305f5bof6jmiqm15bf3ars4gdoap78@4ax.com:

> [...]
    ?article_id=541237

    > Nie jest az tak zle, w Angielskich bankach offshore na wyspie Man,
    > Jersey i Gurnsey mozna zalozyc konto z Polski, a wplaty minimalne nie
    > sa nadmiernie duze. Podobno tez w niektorych innych nie wymienionych w
    > ogole w artykule krajach europejskich tez mozna zalozyc konto zdalnie
    > z innego kraju (tu na grupie mowiono np. o Hiszpanii).

    znasz ten hiszpanski bank?

  • 12. Data: 2004-02-17 10:54:37
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Tue, 17 Feb 2004 07:27:18 +0000 (UTC), poco <p...@n...pl> wrote:

    >devnull <d...@n...net> wrote in

    l?article_id=541237

    >znasz ten hiszpanski bank?

    W kazdym chyba mozna:
    http://www.google.pl/search?q=Banks+in+Spain&ie=UTF-
    8&oe=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google&lr=

    Odpowiednikiem naszych wirtualnych jest podobno www.patagon.es

    Dajcie znac jak ktos zalozy.

  • 13. Data: 2004-02-17 22:36:59
    Od: czeslaw <c...@d...slp.pl>

    Użytkownik devnull napisał:
> [...]

    > Gurnsey mozna zalozyc konto z Polski, a wplaty minimalne nie sa nadmiernie

    Taak. Dopoki sie nie porzeczyta warunkow. A tam stoi ze trzeba mec
    powod, mieszkac lub prowadzic interesy za granica czy cos w tym stylu.
    Zapytalem ich i odpwoiedzieli. Bez jakiegokolwiek pretekstu sie nie da.
    ---

  • 14. Data: 2004-02-17 22:56:14
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Tue, 17 Feb 2004 23:36:59 +0100, czeslaw <c...@d...slp.pl> wrote:

> [...]

    >powod, mieszkac lub prowadzic interesy za granica czy cos w tym stylu.
    >Zapytalem ich i odpwoiedzieli. Bez jakiegokolwiek pretekstu sie nie da.

    Skoro tak, to trzeba uderzyc do Hiszpanii, tam nie powinni stwarzac takich
    problemow, sprobuj moze z tym wirtualnym.

  • 15. Data: 2004-02-17 22:57:05
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Taak. Dopoki sie nie porzeczyta warunkow. A tam stoi ze trzeba mec
    >powod, mieszkac lub prowadzic interesy za granica czy cos w tym stylu.
    >Zapytalem ich i odpwoiedzieli. Bez jakiegokolwiek pretekstu sie nie da.

    A jaki bank pytales? Moze nie wszystkie stawiaja takie warunki?

  • 16. Data: 2004-02-18 01:35:50
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    dn, kiedyś pisałeś, że masz konto w banku za granicą? to więc jak jest z
    tym kontem?

    ciekawski ;-)

  • 17. Data: 2004-02-18 09:54:32
    Od: "666" <j...@n...gazeta.pl>

    A będąc tam fizycznie, ale przejazdem, turystycznie - da się ?
    JaC

  • 18. Data: 2004-02-18 12:32:19
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 18 Feb 2004 02:35:50 +0100, Krystek
    <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_> wrote:

    >dn, kiedyś pisałeś, że masz konto w banku za granicą? to więc jak jest z
    >tym kontem?

    Zalozylem gdy tam bylem.

  • 19. Data: 2004-02-18 12:35:08
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 18 Feb 2004 10:54:32 +0100, "666" <j...@n...gazeta.pl> wrote:

    >A będąc tam fizycznie, ale przejazdem, turystycznie - da się ?

    W UK? Homo nie wiadomo (jesli chodzi o pobyt turystyczny).
    Ale w niektorych innych krajach europejskich na pewno da sie bedac tylko
    turystycznie (znajomi testowali).

  • 20. Data: 2004-02-18 13:01:09
    Od: "666" <j...@n...gazeta.pl>

    Konkretnie to miałem na myśli wymienione wyspy...
    JaC