  • 21. Data: 2004-02-18 14:03:28
    Temat: Re: Konto zagraniczne - nie jest latwo :-(
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 18 Feb 2004 14:01:09 +0100, "666" <j...@n...gazeta.pl> wrote:

    >Konkretnie to miałem na myśli wymienione wyspy...

    Jak sie tam jest z jakiegos innego powodu niz turystycznie to mozna zalozyc nie
    tylko na tych wyspach, ale i wszedzie w UK. Nie wiem czy ktorykolwiek bank
    brytyjski zezwala na zalozenie konta bedac tylko turystycznie - nie wiem, czy
    maja odnosnie tego jakis odgorny przepis obowiazujacy wszystkie banki (pewnie
    maja), czy tez kazdy bank sam okresla te zasady kto moze zalozyc.