  • 21. Data: 2011-04-11 17:37:36
    Temat: Re: Kontynuacja OC w mBanku. Trzeba wypowiadać?
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-04-07 20:18, MarekZ pisze:
    > Rzeczywiście w tym mBanku są takie dobre oferty? Bo jeśli chodzi o
    > ubezpieczenia OC/AC samochodów moje doświadczenia wskazują, że Liberty
    > Direct jest nieprzebijalne.

    W moim przypadku wychodzą najtańsze na rynku (może dlatego, że nie mam
    obecnie maksymalnych zniżek). Jakiś czas temu przedłużyłem umowę, bo
    korzystałem w zeszłym roku z AC oraz z asistance (holowanie auta, w
    którym ktoś zrobił mi dziurę w baku i pożyczył sobie całe paliwo) i nie
    było najmniejszych problemów.

    Wcześniej miałem ubezpieczenie (inne auto) w PTU i takiego dziadostwa
    nigdzie nie widziałem. A nawet takie tuzy jak PZU na każdym kroku
    kantują klienta (zaniżanie zwrotu w przypadku kradzieży) więc po co
    przepłacać ?

  • 22. Data: 2011-04-12 16:56:42
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    chyba trzeba jednak, dobrze ze sie przyjrzalem mailowi z mbanku bo
    jest w nim napisane ze nalezy to wypowiedziec:
    "UWAGA!!!
    DOTYCZY POLIS OC ZAWIERANYCH NA NOWY OKRES UBEZPIECZENIA W
    TOWARZYSTWIE INNYM NIŻ UBIEGŁOROCZNE POLISY Przypominamy o
    konieczności wypowiedzenia pisemnie dotychczasowej polisy OC
    najpóźniej jeden dzień przed zakończeniem okresu ubezpieczenia.
    W tym celu można skorzystać z formularza dostępnego pod adresem:
    http://www.mbank.com.pl/download/pdf_BREUbezpieczeni
    a/wypowiedzenie_OC.pdf."

  • 23. Data: 2011-04-12 17:31:15
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >najpóźniej jeden dzień przed zakończeniem okresu ubezpieczenia.
    >W tym celu można skorzystać z formularza dostępnego pod adresem:

    No w sumie nie wysłałem tego wypowiedzenia, wkrótce przekonam się na własnym
    portfelu, czy mam dwa OC.
    Zauważ jednakże, że ten dopisek może dotyczyć tylko sytuacji gdy
    przychodzisz z zewnątrz do mBanku.
    W "liderze bankowości elektronicznej" jak miałeś polisę u nich wcześniej,
    ten wniosek otworzyłby się wypełniony, a nie pusty. Oczywiście!

  • 24. Data: 2011-04-12 20:31:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-12 19:31, mx pisze:

> [...]
    > W "liderze bankowości elektronicznej" jak miałeś polisę u nich
    > wcześniej, ten wniosek otworzyłby się wypełniony, a nie pusty. Oczywiście!

    Formalnie umowę zawsze trzeba wypowiedzieć, jeśli się zmienia
    ubezpieczyciela, więc jeśli nie masz jasnej informacji (najlepiej na
    piśmie), że przy kupowaniu przez mbank wypowiadać nie musisz (i
    ewentualnego odszkodowania z tego powodu możesz żądać od banku), to ja
    bym wypowiedział. Nigdy nie znasz dnia i godziny kiedy się ktoś po
    składkę zgłosi i wówczas będziesz na straconej pozycji.

    Wielu ludzi nacina się na tym, że na przykład zmienia Allianz na Allianz
    Direct, czyli też powinni umowę wypowiedzieć, a często nie mają nawet
    świadomości, że zmieniają ubezpieczyciela.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2011-04-26 19:02:41
    Temat: Re: Kontynuacja OC w mBanku. Liberty daje PLN 50
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"MarekZ" wrote in message news:
    >Rzeczywiście w tym mBanku są takie dobre oferty? Bo jeśli chodzi o
    >ubezpieczenia OC/AC samochodów moje doświadczenia wskazują, że Liberty
    >Direct jest nieprzebijalne.

    Podczas głębszego studiowania ich strony wyczytałem, że ta promocja nadal
    działa:
    https://www.libertydirect.pl/doc/Regulamin_mgm_2011-
    03-31.pdf
    Jest info na stronie i miejsce do wpisania nr polisy Klienta, ja będę Nowym
    Klientem. Jak jest 50 do wzięcia (kolejne 50 dla mnie), to czemu nie ma
    pozostać na grupie? Potrzebny polecający, MarekZ ma pierwszeństwo za dobry
    azymut.

  • 26. Data: 2011-04-26 19:44:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > ma pozostać na grupie? Potrzebny polecający, MarekZ ma pierwszeństwo za

    Hahaha, nie wiem czy to nadal działa, ale jeśli działa to będzie mi bardzo
    miło, proszę bardzo: 2011-55555729

  • 27. Data: 2011-04-26 19:57:04
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    > dobry azymut.

    >Hahaha, nie wiem czy to nadal działa, ale jeśli działa to będzie mi bardzo

    Po aktualizacji danych:

    "Zniżka w ramach programu Polecam sprawdzone ubezpieczenie!
    Wpisany kod promocyjny jest poprawny i uprawnia nowych klientów do
    dodatkowej zniżki:
    Pakiet OC - otrzymasz 50zł, a Twój znajomy oszczędzi 50zł"

    I odpowiednio cena OC spadła do 271.46
    Lada dzień będę finalizował.