  • 1. Data: 2007-07-30 06:31:29
    Temat: Konwersja funduszy w mBanku
    Od: "Seba" <s...@p...onet.pl>

    Jak długo trzeba czekac na konwersję za pośrednictwem mBanku? Mi
    powiedzieli, że jak rano zloży się zlecenie, to ma się wykonaną konwersję,
    po kursie z danego dnia, ale obawiam się, że praktyka może wyglądać inaczej.
    Na forach ludzie nażekają na Supermarket FI.
    Chodzi mi dokładnie o fundusze PKO/CS, PZU i Legg Mason - przy róznych
    funduszach może to różnie wygladać.

  • 2. Data: 2007-07-30 07:32:03
    Temat: Re: Konwersja funduszy w mBanku
    Od: "DJ" <d...@g...com.pl>

> [...]
    > inaczej. Na forach ludzie nażekają na Supermarket FI.
    > Chodzi mi dokładnie o fundusze PKO/CS, PZU i Legg Mason - przy róznych

    Bylo juz wielokrotnie o tym na grupie. Wszystko masz na stronie mBanku:

    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/narzedzi
    a/tab_odk.html

    Jak widac z roznymi funduszami jest roznie. Nalezy tez pamietac, ze sa to
    najbardziej prawdopodobne terminy, ale fundusze nie musza ich przestrzegac.
    Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze w przypadku PZU czy to zakupy czy
    konwersja zawsze odbywala sie zgodnie z tabela. Natomiast w przypadku DWS-a
    raz zdarzyl mi sie jednodniowy poslizg.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 3. Data: 2007-07-30 08:49:02
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 30.07.2007 Seba <s...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > Na forach ludzie nażekają na Supermarket FI.
    > Chodzi mi dokładnie o fundusze PKO/CS, PZU i Legg Mason - przy róznych

    PKO/CS do 15:3O konwersja po kursie z dnia następnego
    PZU MISS do 15:30 konwersja po kursie z dnia składania zlecenia
    LEGG konwersja po kursie z dnia następnego

    BTW: Korekta chyba się kończy, ja narazie zostaje w akcyjnych ;) Tymbardziej,
    że PKO/CS wcale tak dużo nie poleciało.

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, BGP

  • 4. Data: 2007-07-30 16:11:17
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 30 Jul 2007 08:31:29 +0200, w <f8k13d$dvb$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Seba"
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jak długo trzeba czekac na konwersję

    Chyba za późno ;)

  • 5. Data: 2007-07-30 17:54:53
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jak długo trzeba czekac na konwersję

    Chyba za późno ;)

    Myślisz, że jutro się już całkiem zawali? ;-))

    marekz

  • 6. Data: 2007-07-30 18:45:02
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 30 Jul 2007 19:54:53 +0200, w <f8l8ou$gjh$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Mon, 30 Jul 2007 08:31:29 +0200, w <f8k13d$dvb$1@atlantis.news.tpi.pl>,

    > Chyba za późno ;)
    >
    > Myślisz, że jutro się już całkiem zawali? ;-))

    Dziś w sumie było remisowo, więc jutro musi być do 0 ;)

  • 7. Data: 2007-07-30 19:21:44
    Od: artur1957 <a...@g...com>

    On 30 Lip, 20:45, "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> wrote:

    > Dziś w sumie było remisowo, więc jutro musi być do 0 ;)

    Stany ladnie poszly w gore, wiec powinno byc na plusie.. a szkoda.

  • 8. Data: 2007-07-30 19:42:21
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "artur1957" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Stany ladnie poszly w gore, wiec powinno byc na plusie.. a szkoda.

    Już niedługo, już niedługo... Dzieci hossy będą musiały dorosnąć. ;-)

    marekz

  • 9. Data: 2007-07-30 20:43:00
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 30.07.2007 MarekZ <m...@t...irc.pl> napisał/a:

    > Stany ladnie poszly w gore, wiec powinno byc na plusie.. a szkoda.
    >
    > Już niedługo, już niedługo... Dzieci hossy będą musiały dorosnąć. ;-)

    Jescze troche poczekamy na besse. Przynajmniej do spektularnego bankructwa
    jakiejś spółki (PETRO,LCCORP).

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, BGP