  • 1. Data: 2010-05-28 17:45:28
    Temat: Kopulant Pani Marty- zal mi go
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://wyborcza.pl/1,75478,7945192,Egzekutor_z_Kwidz
    yna.html?as=2&startsz=x
    <http://wyborcza.pl/1,75478,7945192,Egzekutor_z_Kwid
    zyna.html?as=2&startsz=x>

    A raczej jej mi zal. Kilka tygodni temu smakowalem historie Pieknej
    Marty i jak to ona
    wepchnie na tron swojego stryja. Nagroda mialo byc krzeslo poselskie
    dla jej meza,
    a pozniej-kto wie? - moze i sam tron. To takie piekne, z tego mozna
    sklecic bajke bylo
    o Krolewnie Pizdolinie i wnukom do snu ja opowiadac.
    No a teraz-co? Mezus okazal sie miec wade polska- wydaje sie byc nie
    tylko zlodziejem
    ale do tego nieudolnym ,az zal patrzec. Daleko mu do Bernarda Madoffa.

    Stryj Jaroslaw bedzie musial w wyborach poradzic sobie sam. Ma jedna
    zalete- jest
    krysztalowo uczciwy. Nie sadze by w tej newralgicznej chwili czy nawet
    pozniej, chcial
    tolerowac obok siebie malego geszefciarza Dubienickiego. Czyli Marta
    musi wybierac:
    tron albo chuj dubienicki. Obu naraz calowac sie nie da.

    fatso

  • 2. Data: 2010-05-28 17:58:03
    Temat: Re: Kopulant Pani Marty- zal mi go
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > musi wybierac:
    > tron albo chuj dubienicki. Obu naraz calowac sie nie da.

    Wszystko klamstwa Gazety Koszernej, niezle sie dajesz wciagac tym oszustom.

  • 3. Data: 2010-05-29 07:16:01
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Fatso a o tym słyszałeś ?.

    Automistyfikacja demokracji...
    http://waldemar-rajca.blog.onet.pl/Automistyfikacja-
    demokracji,2,ID407188228,RS1,n

    "[...] W 1949 roku, pani Jadwiga urodziła Jarosława i Lecha. Przy
    porodzie jako położna asystowała matka Tadeusza Gajcego, poety
    poległego podczas poronionego pomysłu Powstania Warszawskiego..

    Matkami chrzestnymi chłopców zostały siostry bliźniaczki, Ludwika i
    Zofia Woźnickie, obie ocalały z Getta Warszawskiego. I tu
    ciekawostka. Dla mnie wielka ciekawostka, którą należałoby wyjaśnić..
    Obie popełniły samobójstwo(!!!!). [...]"

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-05-29 20:39:09
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Z tym samobójstwem - sugestie iż z powodu, że widziały obrzezanie - to
    naprawdę podejrzenia tej samej klasy co bomba EM w Smoleńsku.