  • 1. Data: 2005-09-09 11:16:40
    Temat: Korzyści Inteligo a PKO Inteligo
    Od: "Loud3r" <n...@n...pl>

    Tak sobie myśle, czy warto utrzymywać konto Inteligo gdy ma sie PKO Inteligo
    ( mam również mbank).
    Obecnie Inteligo przydaje sie do niektorych płatności w necie - można płacić
    kartą, czy wg waszej wiedzy nowa karta wydana po obecnie posiadanej w PKO
    Inteligo (superkonto) bedzie miała również funkcionalność płacenia w necie
    jak obecna karta Inteligo ?

    Ps. PKO inteligo to oczywiście skrot myslowy :)

  • 2. Data: 2005-09-09 15:14:51
    Temat: Re: Korzyści Inteligo a PKO Inteligo
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Loud3r napisał(a):
> [...]
    > jak obecna karta Inteligo ?
    >
    > Ps. PKO inteligo to oczywiście skrot myslowy :)

    Wielokrotnie pisano tu o odrębności systemów Inteligo i 'stacjonarnych
    kont PKO. Moim zdaniem dotyczy to również wydawanych kart. Karty
    Inteligo od kiedy tylko są wydawane miały kod CVV i umożliwiały
    dokonywanie transakcji sieciowych, podczas gdy karty PKO takiej
    możliwości nie miały. Fakt wprowadzenia dostępu do superkont i inszych
    przez net niczego w tym względzie nie zmienia.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 3. Data: 2005-09-09 20:56:10
    Od: kolomolo <k...@g...pl>

    mlody_book napisał(a):

> [...]
    > możliwości nie miały. Fakt wprowadzenia dostępu do superkont i inszych
    > przez net niczego w tym względzie nie zmienia.

    nowe karty wydawane do ROR (np.: Superkonto) w PKO BP obsługiwanych w
    ramach PKO Inteligo maja wspomniany kod, w dodatku zgodnie z regulaminem
    kart debetowych w PKO paragraf 16 - karta służy do ...6) dokonywania
    operacji przez internet, telefonicznie lub w formie pisemnej od dnia
    podanego w Komunikacie...

    termin ogłoszenia stosownego Komunikatu nie jest znany :) (tak
    powiedziała miła Pani z infolinii :)

  • 4. Data: 2005-09-10 07:23:02
    Od: "Loud3r" <n...@n...no>

    "kolomolo" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > podanego w Komunikacie...
    >
    > termin ogłoszenia stosownego Komunikatu nie jest znany :) (tak powiedziała

    Dokładnie to samo wiem z infolinii - stąd moje pytanie :)
    Czyli nie wiemy nic ...:)