  • 1. Data: 2003-11-11 21:21:27
    Temat: Korzystanie z moneybookers
    Od: JaCeKK <j...@v...and.pl>

    Witam.
    Chcialbym przeslac do Niemiec niewielka kwote pieniedzy za aukcje na
    e-bay i chce do tego wykorzystac moneybookers.
    Doczytalem sie juz, ze po zarejestrowaniu w serwisie moneybookers moge
    bezplatnie przelac pieniadze na swoje konto w serwisie. Potem za max.
    0,50EUR moge przeslac pieniadze do potencjalnego odbiorcy.

    I tutaj rodzi sie moja watpliwosc. On moze pieniadze przelac na swoje
    konto za 1,80EUR. Kto za to placi ? On, czy tez jest to jakos
    automatycznie pobrane z mojego konta w moneybookers?

    Nie wiem czy mam przeslac tyle pieniedzy ile mam mu zaplacic za
    aukcje, czy tez powiekszyc kwote o te 1,80 EUR, zeby mial na przelew
    na swoje konto.

    Przy okazji. Czy ktos wie dokladnie co oznacza opcja Uberweisung+ przy
    platnosciach na ebay.de ?

    Pozdrawiam
    Jacek Krysiak

  • 2. Data: 2003-11-12 11:39:48
    Temat: Re: Korzystanie z moneybookers
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    JaCeKK <j...@v...and.pl> wrote:

    > Przy okazji. Czy ktos wie dokladnie co oznacza opcja Uberweisung+ przy
    > platnosciach na ebay.de ?

    Przelew... chyba...

    --
    Curse you all men!!!
    Who's coil is strong

  • 3. Data: 2003-11-12 14:28:40
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    On 2003-11-11, JaCeKK <j...@v...and.pl> wrote:

    > I tutaj rodzi sie moja watpliwosc. On moze pieniadze przelac na swoje
    > konto za 1,80EUR. Kto za to placi ? On, czy tez jest to jakos
    > automatycznie pobrane z mojego konta w moneybookers?

    Oczywiscie ze on. Moze w ogole nie wyplacac, tylko zostawic se na
    Moneybookers i wtedy nie placi.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl