  • 11. Data: 2004-09-01 06:46:12
    Temat: Re: Korzystne ulokowanie pieniążków - gdzie, co, jak?
    Od: "Dariusz Nowak" <b...@g...pl>

    Najpierw to te 60000 pieniążków proponuję zamienić na jakieś papierki, np na
    takie po 200 PLN

    Jak ja nienawidzę słowa 'pieniążki'. Ileż w nim zakłamania i poczucia winy

  • 12. Data: 2004-09-01 08:24:33
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Waldek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Gree" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Fundusze rynku pienieznego. Porownaj stopy zwrotu np na bankier.pl i
    wybierz
    > najefektywniejszy oraz taki ktory pobiera najnizsze oplaty manipulacyjne.
    > Korzystajac z SFI w mBanku (trzeba miec tam zalozone eKonto) nie bedziesz
    > musial placic tej oplaty ma to znaczenie zwlaszcza w tak krotkim okresie
    > inwestycyjnym. Z funduszu pieniadze mozesz zabrac praktycznie od razu.
    >
    > Pozdr.
    > Waldek

    Zadnych oplat sie nie placi, nie trzeba miec ekonta, wystarczy isc do biura
    maklerskiego i juz.

  • 13. Data: 2004-09-01 08:53:19
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Zadnych oplat sie nie placi, nie trzeba miec ekonta, wystarczy isc do
    biura
    > maklerskiego i juz.

    Zadnych oplat ... czy kazdy gotowkowy ma zerowe prowizje za
    nabycie/umozenie?
    Pozatym nie w kazdym biurze nie kazde fundusze kupisz

  • 14. Data: 2004-09-01 09:35:56
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > biura
    >
    > Zadnych oplat ... czy kazdy gotowkowy ma zerowe prowizje za
    > nabycie/umozenie?
    > Pozatym nie w kazdym biurze nie kazde fundusze kupisz

    pisalem wczesniej o DWS i UnionInvestment one nie pobieraja zadnych oplat.
    mBank i ekonto dosc dlugo sie czeka okolo 2miesiecy, jesli ktos nie ma.
    Biuro maklerskie kredyt banku nie pobiera prowizji, w tym kupowalem kiedys.

  • 15. Data: 2004-09-02 17:51:52
    Od: "cyfrowy swiat" <c...@g...pl>

> [...]
    > musial placic tej oplaty ma to znaczenie zwlaszcza w tak krotkim okresie
    > inwestycyjnym. Z funduszu pieniadze mozesz zabrac praktycznie od razu.

    http://swiatowid.blox.pl/html/1310721,262146,13.html
    ?46152

  • 16. Data: 2004-09-03 11:26:01
    Temat: Re: Korzystne ulokowanie pieni?żków - gdzie, co, jak?
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Kali-NKA" <k...@p...USUNwp.pl> skribis:

    >Najlepsze są znane fundusze. Na tej grupie najlepiej znany jest fundusz
    >zolkiewski.pl

    To jakis kolega Zolkiewicza?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 17. Data: 2004-10-02 08:29:29
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Dariusz Nowak" <b...@g...pl> skribis:

    >Jak ja nienawidzę słowa 'pieniążki'. Ileż w nim zakłamania i poczucia winy

    Dlaczego tak sadzisz?

    Pozdrawiam, Leh.

  • 18. Data: 2004-10-02 13:06:21
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-02 10:29, kiedy l.e:h napisał(a) co
    następuje:

    > Dlaczego tak sadzisz?

    Ja też nie lubię. Wydaje mi się to zdrobnieniem charakterystycznym dla
    kelnerów. Podobnie jak "kotlecik"...

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 19. Data: 2004-10-03 07:08:24
    Temat: Re: Korzystne ulokowanie pieni¹şków - gdzie, co, jak?
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    Użytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisał w
    wiadomości news:fkpsl0pvduuouoh3s7rvcid9a3tir7nvjj@4ax.com...
    > "Dariusz Nowak" <b...@g...pl> skribis:

    > Dlaczego tak sadzisz?
    >

    > Pozdrawiam, Leh.
    > --
    > Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?

    ja uzywam słowa dziengi albo kasiurka ;)