  • 1. Data: 2005-12-05 21:55:18
    Temat: Koszt zmiana banku (kredyt mieszkaniowy)
    Od: "bialy" <pluczka@usunto_idd.com.pl>

    Witam,
    Chcialbym zmienic bank i mam pytanie jakie koszty sa z tym zwiazane?
    Chodzi o koszty sadowe (usuniecie i wpis hipoteki..) , US, i wszelkie inne,
    jaki jest czas oczekiwania?

    Mieszkanie wartosc 180 000
    byl kredyt na 100 000
    pozostalo ok 52 000

    Czy marza banku przy takich warunkach rzedu 1,3 % w CHF to duzo?

    Pozdrawiam
    Bialy

  • 2. Data: 2005-12-06 07:54:00
    Temat: Re: Koszt zmiana banku (kredyt mieszkaniowy)
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > byl kredyt na 100 000
    > pozostalo ok 52 000
    >
    > Czy marza banku przy takich warunkach rzedu 1,3 % w CHF to duzo?

    Marża sporo za wysoka - można już dostać kredyty z marżą 1% przy 100%
    finansowaniu inwestycji. Poszukaj lepszej oferty. Wpis do hipoteki w
    przypadku kredytu na cele mieszkaniowe wynosi zero zł. US to nie dotyczy.
    Musisz sprawdzić jedynie jaka prowizja jest za wcześniejszą spłatę kredytu w
    poprednim banku.

    Pozdrawiam
    Jacek P.

  • 3. Data: 2005-12-06 11:27:11
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > Chcialbym zmienic bank i mam pytanie jakie koszty sa z tym zwiazane?
    > Chodzi o koszty sadowe (usuniecie i wpis hipoteki..) , US, i wszelkie
    > inne,
    Utracisz prawo do ulgi odsetkowej, jeśli nowym kredytem spłacisz stary.