  • 11. Data: 2006-03-09 19:23:48
    Temat: Re: Koszty banku zagranicznego, pomocy!!!
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > No bankiem to on na pewno nie jest. To jest takie coś jak u nas PayU.pl

    Fakt, ma jedynie podobne do banków wymogi bezpieczeństwa finansowego.

    > Poza tym tak można przelewać tylko na swoje własne konto, a gdyby
    > pytający chciał na swoje przelewać to mógłby sobie w EUR przelewać.
    > A skoro odbiorca jest taki nienegocjowalny że nie chce przelewów w EUR,
    > to i konta w Moneybookers na pewno se nie założy.

    Też prawda, myślałem że można wypłacić na dowolne konto zdefiniowane, ale
    jednak nie do końca.
    AS

  • 12. Data: 2006-03-09 23:00:55
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Miernik <m...@f...org> wrote:

    > No to jeszcze Ci zostaje Citibank - póki jesat promocja na darmowe
    > przelewy zagraniczne przez net.

    http://www.online.citibank.pl/portal/index_pl.jsp?pa
    geID=citiplwlnav&lNavID=1&fDisp=Y&noFrame=Y&hDisp=Y&
    tNavID=6&contentID=PLolprzagpg

    Za przelewy zagraniczne zlecone w Citibank Online pomiędzy 19 września
    2005 r. a 30 czerwca 2006 r. Citibank Handlowy nie pobiera opłaty.
    Promocja nie dotyczy opłat pobieranych przez bank korespondencyjny.

    Myślę że warto spróbować, myślę że może być ta opłata korespondencyjna
    niska albo żadna, bo sam Citibank ma bank w Niemczech, można pewnie w
    niemieckim Citibanku dowiedzieć się jaka ona będzie.

    A na Twoim miejscu, jeżeli te przelewy będziesz rzeczywiście jeszcze
    ciągle robił do tego kontrahenta, to otworzył sobie konta w tych dwóch
    bankach we Niemczech i Francji do których przelewasz, i przelewał mu
    stamtąd. A zasilać swoje konta tam możesz z Polski w EUR za kilka
    złotych z niektórych banków. I na swoich kontach w tych zagranicznych
    bankach będziesz robił przewalutowanie EUR na USD i przelewał
    kontrahentowi bezpłatnym przelewem wewnętrznym USD. Na pewno się opłaci,
    jeśli ma Cię to stokilkadziesiąt złotych od sztuki kosztować.

    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 13. Data: 2006-03-10 08:01:18
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Na pewno się opłaci,
    > jeśli ma Cię to stokilkadziesiąt złotych od sztuki kosztować.

    Dzięki, pomyślę o tym :-)