  • 11. Data: 2002-01-29 18:00:58
    Temat: Re: Koszty fuzji BPH-PBK
    Od: c...@y...com (Krzysztof Ciebiera)

    On 29 Jan 2002 16:36:14 GMT, Filip Ozimek <w...@z...edu.pl> wrote:
    > Mi sie inteligo sypie pod Mozilla i Netscape 4.7x.
    Mi dziala pod mozilla 0.9.7 i netscape 4.77. Koledze obok tez dziala.
    Pod lynxem tez dziala. W konquerorze nie dziala.

    --
    KC

  • 12. Data: 2002-01-29 23:04:38
    Od: Nikodem Kuznik <n...@z...polsl.gliwice.pl>

    Ha!
    U mnie wszystko chodzi super!
    Mandrake 8.1, moze sama dystrybucja nie jest tak wazna jak przegladarka:
    sezam (BPH) obsluguje mi tylko Netscape 4.78 (jest on domyslnie wlasnie w
    tej dystrybucji). Nowszy Netscape 6.2 niestety nie obsluguje sezamu.
    Jesti chodzi o inne banki, to z sukcesem korzystam z mBanku (pod kazdym
    netscapem pod linuxem) i z serwisow funduszy inwest. DWS i SEB.
    Polecam linuxa :-)
    Pozdrawiam,

    Nik

  • 13. Data: 2002-01-30 08:30:23
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia wto, 29 sty 2002 at 13:33 GMT,
    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> napisał(a):
    > Na dokladke nikt mnie nie pocieszyl ze to cudo (sez@m) chodzi pod
    > linuxem. Na razie (glownie z wlasnych testow) wiem ze nie chodzi ;-(

    chodzi bez problemu pod NN4.7

    Jurek

  • 14. Data: 2002-01-30 12:41:54
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 30, 2002 at 08:30:23AM +0000, Jurek Zielinski wrote:

    > chodzi bez problemu pod NN4.7

    Hm. Zainteresowales mnie. Chyba sie wezme za testy ;-)

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-02-05 22:39:46
    Od: "rotten" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > On Tue, Jan 29, 2002 at 02:28:06PM +0100, Krzysiolek wrote:
    > Na dokladke nikt mnie nie pocieszyl ze to cudo (sez@m) chodzi pod
    > linuxem. Na razie (glownie z wlasnych testow) wiem ze nie chodzi ;-(

    chodzi :)