  • 1. Data: 2013-06-17 20:59:44
    Temat: Koszty przelewu euro - zagranica
    Od: "Seris" <W...@w...pl>

    Musze zrobic przelew 1500 euro na Węgry.
    Gdzie się to bardziej opłaca Sync, Mbank, inteligo a moze alior?
    Jakie są koszty przy operacjach w w/w bankach?

  • 2. Data: 2013-06-18 13:50:12
    Temat: Re: Koszty przelewu euro - zagranica
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2013-06-17 20:59, Seris pisze:
    > Musze zrobic przelew 1500 euro na Węgry.
    > Gdzie się to bardziej opłaca Sync, Mbank, inteligo a moze alior?
    > Jakie są koszty przy operacjach w w/w bankach?

    Mniejsze kwoty (przelewałem do 55 euro do Niemiec) w syncu nic nie
    kosztowały. Lałem z konta walutowego.
    pzdr
    Zyga

  • 3. Data: 2013-06-18 14:37:29
    Od: "C." <c...@g...com>

    W Kantorze Aliora możesz przelać za darmo tyle ile u nich przez internet wymieniłeś.
    Kursy wymiany mają całkiem w porządku (a przynajmniej w dni robocze). No chyba że już
    masz fizycznie te 1500 EUR...

    C.

  • 4. Data: 2013-06-18 18:34:30
    Od: szarik <e...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 20:59:44 UTC+2 użytkownik Seris napisał:
    > Musze zrobic przelew 1500 euro na Węgry.
    >
    > Gdzie się to bardziej opłaca Sync, Mbank, inteligo a moze alior?
    >
    > Jakie są koszty przy operacjach w w/w bankach?

    rób w syncu. tam przelewy do krajów ue są za darmo ;)

  • 5. Data: 2013-06-18 18:53:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 17 Jun 2013 20:59:44 +0200, Seris napisał(a):

    > Musze zrobic przelew 1500 euro na Węgry.
    > Gdzie się to bardziej opłaca Sync, Mbank, inteligo a moze alior?
    > Jakie są koszty przy operacjach w w/w bankach?

    Przelew SEPA powinien być darmowy albo kosztować 5 zł. Jak już niektórzy
    wspomnieli w Syncu albo kantorze Aliora powinno być za darmo.

    --
    xbartx